Viešbučio marketingo veiksmų ir priemonių planas


Turizmo kursinis darbas. Įvadas. „Pas katiną“ viešbučio marketingo analizė. Makroaplinkos analizė. Kultūrinė aplinka. Teisinė aplinka. Technologinė aplinka. Gamtinė aplinka. Svečių segmentavimas. Tiekėjai. Konkurentai. „Pas katiną“ įmonės marketingo vertinimas. Kainodaros vertinimas. Rėmimo veiksmų vertinimas. Tyrimas ir jo analizė. Tyrimų metodologija. Apklausos analizė. Viešbučio „Pas katiną“ marketingo veiksmų analizė. Marketingo plano rengimas. Marketingo strategijų nustatymas. Marketingo programa. Marketingo biudžetas. Išvados. Informaciniai šaltiniai. Preidai.


Geras rinkos tyrimas gali atskleisti perspektyvias naujų produktų ar paslaugų idėjas, kurios dėl vienų ar kitų priežasčių lieka nepastebėtos. Todėl norėdami sukurti gera marketingo planą su rinkai pritaikytais sprendimais atliksime viešbučio svečių apklausą ir pagal jos rezultatus, pateiksime viešbučiui pasiūlymus, ką ir kaip daryti įgyvendinant marketingo planą.

Darbo tikslas Parengti viešbučio „Pas Katiną“, marketingo planą.

Darbo uždaviniai

Išanalizuoti viešbutį veikiančias mikro ir makro aplinkas;

Įvertinti viešbučio marketingo kompleksą

Paruošti marketingo veiksmų ir priemonių planą

  • Turizmas Kursiniai darbai
  • 2015 m.
  • 30 puslapių (6713 žodžių)
  • Kolegija
  • Turizmo kursiniai darbai
  • Microsoft Word 122 KB
  • Viešbučio marketingo veiksmų ir priemonių planas
    10 - 8 balsai (-ų)
Viešbučio marketingo veiksmų ir priemonių planas. (2015 m. Vasario 04 d.). http://www.mokslobaze.lt/viesbucio-marketingo-veiksmu-ir-priemoniu-planas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 10 d. 05:12