Viešbučio marketingo veiksnių įtaka įmonės veiklai


Aplinkos veiksniai viesbuciui. Marketingo veiksniai. Viesbucio aplinkos veiksniai. Akivaizdumo įtaka. Veiklos veiksniai viesbutyje. Viešbučio marketingo kompleksas. Kuo skiriasi verslo planas nuo marketingo veiksniu. Rinkodaros veiksnių įtaka. Socialiniu veiksniu itaka viesbuciams. Verslo aplinkos veiksniai viesbuciams.

Vadybos diplominis darbas. Marketingo veiksnių įtaka alinos gromakovos individualios įmonės „x“ veiklai. Įvadas. Profesinių kompetencijų, kurias siekiama pademonstruoti baigiamuoju darbu, sąrašas. Marketingo veiksnių analizė, teoriniu požiūriu. Marketingo samprata. Marketingo aplinkos. Marketingo kompleksas. Marketingo veiksniai, įtakojantys alinos gromakovos iį „valina“ veiklai. Darbo metodikos ir priemonių aprašymas. Alinos gromakovos iį „x“ charakteristika. Marketingo aplinkos įtaka alinos gromakovos iį „x“ veiklai. Marketingo komplekso elementų įtaka alinos gromakovos iį „x“. Teikiamų paslaugų proceso įtaka alinos gromakovos iį „x“. Alinos gromakovos iį „x“ kainodara. Rėmimo įtaka alinos gromakovos iį „x“ veiklai. Fizinio akivaizdumo ir vietos įtaka alinos gromakovovos iį „x“. Žmonių reikšmė, alinos gromakovos iį „x“ veiklai. Proceso įtaka, alinos gromakovos iį „x“ veiklai. Alinos gromakovos iį „x“ marketingo veiksnių įtakos analizė. Išvados ir rekomendacijos. Anotacija. Annotation. Informacijos šaltinių sąrašas. Priedai.


Lietuvai įstojus į Europos Sąjungą, padidino tarptautinį žmonių judėjimą mūsų šalies teritorija. Susidariusi palankesnė situacija skatina į Lietuvą atvykti kitataučius. Užsieniečių lankymasis šalyje neapsieina be apgyvendinimo ar maitinimo paslaugų. Šis verslas visame pasaulyje yra universalios ekonominės struktūros. Pagal jų įvairovę, kokybę ir komfortą viešbutis skiriasi nuo motelių, svečių namų, kempingų, sveikatingumo centrų.

Ši rinka kaip sudėtinė rinkos dalis yra viena dinamiškiausiu. Ji greitai kinta. Viešbučių verslo plėtojimas pasižymi įvairiom formom. Dauguma viešbučių išsiskiria architektūra, dizaino elementais, kitų patrauklumas yra patogi vietovė, taip pat kainų ir kokybės derinyje. Šiuolaikinėmis intensyvios ir dinamiškomis ekonomikos sąlygomis labai sudėtinga ne tik sukurti verslą, bet ir jį išlaikyti bei plėtoti. Tarp įmonių nuolat vyksta nuožmi kova, didėja konkurencingumas.

Darbo analizei atlikti naudotasi įvairių autorių moksline literatūra (V.Pranulio, A.Pajuodžio, S.Urbonavičiaus, J.A.Pearce, R.B.Robinsono, E.Bagdono, L.Bagdonienės, A.Bakanausko, R.Gudonavičienėsw, I.Bučiūnienės, Z.Gineitienės, V.Gronsko, R.Jucevičiaus, L.Juozaitienės, Ph.Kotler, G.Armstrong, J.Saunders, V.Wong, R.Urbanskienės, RVaitkienės, B.Clottey, J.Ramanauskienė), įmonės duomenimis, internetiniais puslapiais ir kitais duomenimis.

Darbo objektas – IĮ „x“ marketingo veiksniai.

Darbo tikslas – išanalizuoti marketingo veiksnius ir jų įtaką

Darbo uždaviniai:

oIšanalizuoti marketingo veiksnius teoriniu aspektu;

oPateikti charakteristiką;

oAtlikti marketingo aplinkų įtakos veiklai analizę;

oAtskleisti marketingo komplekso įtaką veiklai.

  • Vadyba Diplominiai darbai
  • 2013 m.
  • 56 puslapiai (15690 žodžių)
  • Kolegija
  • Vadybos diplominiai darbai
  • Microsoft Word 137 KB
  • Viešbučio marketingo veiksnių įtaka įmonės veiklai
    10 - 1 balsai (-ų)
Viešbučio marketingo veiksnių įtaka įmonės veiklai. (2013 m. Vasario 08 d.). http://www.mokslobaze.lt/viesbucio-marketingo-veiksniu-itaka-imones-veiklai.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 04 d. 10:11