Viešbučio Navalis marketingo komplekso analizė


Marketingo analizė. Viešbučio ,, navalis “ marketingo komplekso analizė. Temos aktualumas. Įmonės aprašymas. Pagrindinė veikla. Marketingo tikslai ir uždaviniai marketingo tikslai. Marketingo uždaviniai. Misija ir vizija. Teikiamos paslaugos , produktai pagrindinės viešbutyje teikiamos paslaugos. Viešbutis taip pat teikia papildomas paslaugas , kurios yra skirstomos. Nemokamos paslaugos. Svečio viešnagės metu jam teikiamos visos būtinos paslaugos. Viešbučio ,, navalis ” marketingo aplinkos analizė swot analizė stiprybės. Mikroaplinkos analizė Tarpininkai. Viešbučio ,, Navalis ” konkurentai. Konkurencingumo veiksniai. Paslaugų teikimo procesas. Vidiniai ir išoriniai veiksniai Vidiniai veiksniai. Išoriniai veiksniai. Sveikatingumo paslaugų įmonės marketingo komplekso analizė.


Temos aktualumas. Kiekvienos įmonės tikslas yra būti pelningai. Norint įmonei tapti pelningai ji turi užtikrinti savo paslaugos kokybe atsižvelgiant į vartotojų poreikius sąnaudų kiekį ir ko naujo gali pasiūlyti rinkai. Dėl šių priežasčių yra kuriama marketingo komplekso analizė, kad būtų aišku, kas labiausiai atitinka vartotojų poreikiams. Šiame darbe bus išanalizuota viešbutis „Navalis“ marketingo komplekso analizė.

Priderinti marketingo kompleksą prie rinkos aplinkos, įvertinant jos kitimo tendencijas.

„NAVALIS“ šūkis - MUMS NIEKO NĖRA NEĮMANOMA - MES DALELĖ JŪSŲ SVAJONĖS!!!!

Tarpininkai. Viešbučio „Navalis“ tarpininkai yra viešbutis „Old Port Hotel“. Viežbutis keičiasi klientais patikima informacija vyksta efektyvus bendradarbiavimas.

Viešbutis „Navalis“ atlieka tarpininkavimo vaidmenį tarp paslaugų gamintojų. Viešbutis yra sudaręs sutartį su „Old Port Hotel“, turi licenciją veikti jų vardu.

  • Marketingas Analizės
  • 2015 m.
  • Lietuvių
  • 9 puslapiai (1204 žodžiai)
  • Kolegija
  • Marketingo analizės
  • Microsoft Word 524 KB
  • Viešbučio Navalis marketingo komplekso analizė
    10 - 6 balsai (-ų)
Viešbučio Navalis marketingo komplekso analizė. (2015 m. Birželio 04 d.). http://www.mokslobaze.lt/viesbucio-navalis-marketingo-komplekso-analize.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 10 d. 12:47