Viešbučio personalo profesinių ir asmeninių savybių įtaka profesionaliam klientų aptarnavimui


Turizmo kursinis darbas. Įvadas. Asmeninės viešbučio personalo savybės. Pagrindinės būtinos asmeninės savybės. Savęs supratimas. Saviugda. Profesinės viešbučio personalo savybės. Klausymąsis. Verbalinis bendravimas. Bendravimas telefonu. Bendravimas raštu. Neverbalinis bendravimas. Problemų ir konfliktų sprendimas. Gebėjimas prisitaikyti prie skirtingų klientų. Profesinis etiketas. Laiko valdymas. Darbas su programomis. Praktiškai pagrįstas asmeninų bei pfofesinių savybių prisitaikymas viešbutyje. Radisson Blu Hotel Lietuva. Atsakymų apie Radisson Blu Hotel Lietuva, Analizė. Išvados. Literatūra ir šaltiniai.


Darbo aktualumas: Asmeninės ir profesinės savybės reikalingos profesionaliam klientų aptarnavimui, yra labai aktuali tema kiekvieam viešbučiui, ne tik Lietuvoje, bet ir visame pasaulyje. Standartai nėra labai skirtingi, todėl svarbu išsiaiškinti kaip profesionaliai aptarnauti klientą, kad jis liktų patenkintas.

Darbo tikslas - Ištirti viešbučio personalo profesinių ir asmeninių savybių įtaką profesionaliam klientų aptarnavimui.

Uždaviniai:

1.Išanalizuoti būtinas asmenines ir profesines viešbučio personalo savybes.

2.Ištirti kokią įtaką asmeninės ir profesinės viešbučio personalo savybės daro aptarnavimui.

3.Pateikti rekomendacijas, kaip pasinaudojant turimomis savybėmis profesionliai aptarnauti klientą, kaip įgyti naujų savybių arba ugdyti esamas.

  • Turizmas Kursiniai darbai
  • 2013 m.
  • 23 puslapiai (4508 žodžiai)
  • Universitetas
  • Turizmo kursiniai darbai
  • Microsoft Word 72 KB
  • Viešbučio personalo profesinių ir asmeninių savybių įtaka profesionaliam klientų aptarnavimui
    10 - 2 balsai (-ų)
Viešbučio personalo profesinių ir asmeninių savybių įtaka profesionaliam klientų aptarnavimui. (2013 m. Gruodžio 18 d.). http://www.mokslobaze.lt/viesbucio-personalo-profesiniu-ir-asmeniniu-savybiu-itaka-profesionaliam-klientu-aptarnavimui.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 06 d. 23:52