Viešbučio praktikos ataskaita


Turizmo praktikos ataskaita. Įvadas. Bendra įmonės charakteristika. Įmonės vykdomosios veiklos. Apgyvendinimas. Viešbučio restorano ir baro svečių maitinimo paslaugos. Konferncijų ir renginių centro paslaugos. Kitos papildomos viešbučio paslaugos. Paslaugų kainos, nuolaidų sitema. Įmonės valdymo struktūra. Atskirų įmonės padalinių funkcijos, veiklos ir atsakomybė. Įmonės reklama ir konkurentai. Viešbučio paslaugų teikimo procesas. Individuali užuotis. Išvados. Literatūros sąrašas.


DARBO TIKSLAS: susipažinti su „Park inn“ viešbučio Kaune padaliniais, jų funkcijomis.

Kiti praktikos tikslai:

- suprasti profesinę veiklą profesinėje aplinkoje;

- nustatyti viešbučio svarbiausius skyrius bei jų atliekamas funkcijas;

- susipažinti su įmonės veiklos procesais, procedūromis , priemonėmis;

- įvertinti viešbučių klasifikavimo svarbą;

- susipažinti su viešbučio apgyvendinimo, aptarnavimo paslaugomis;

- lavinti bendravimo lietuvių ir užsienio kalba įgūdžius;

- ugdyti darbo komandoje įgūdžius. Lavinti informacinių technologijų, raštvedybos, naudojimosi biuro

įranga, praktinius įgūdžius;

- susipažinti su viešbučio darbuotojams keliamais reikalavimai, darbuotojų pavaldumo lygmenimis;

Viešbučio praktikos ataskaita. (2013 m. Lapkričio 09 d.). http://www.mokslobaze.lt/viesbucio-praktikos-ataskaita.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 04 d. 18:23