Viešbučio Pušynas marketingo planas


Marketingo kursinis darbas. Įvadas. Viešbučio ,,pušynas” marketingo analizė. Makroaplinkos analizė. Viešbučio ,,pušynas” marketingo vertinimas. Teikiamų paslaugų ir kainodaros vertinimas. Rėmimo veiksmų vertinimas. Tyrimas ir rezultatų analizė. Viešbučio ,,pušynas” marketingo perspektyvų analizė ssgg. Marketingo veiksmų plano rengimas. Marketingo strategijų nustatymas. Marketingo veiksmų programa. Marketingo biudžetas. Išvados. Literatūra ir informacijos šaltiniai.


Kursinio darbo tema viešbučio ,,PUŠYNAS” marketingo planas 2015-tiems metams. Darbą sudaro trys pagrindinės dalys. Pirmoje dalyje analizavome įmonės marketingo aplinkas ir jų poveikį viešbučiui. Antroje dalyje atlikome įmonės marketingo komplekso vertinimą. Trečioje dalyje parengėme marketingo veiksmų ir priemonių planą.

Darbo tikslas:

1.Išanalizuoti viešbučio ,,PUŠYNAS“ marketingo aplinkas.

2.Atlikti viešbučio ,,PUŠYNAS“ marketingo komplekso vertinimą

3.Anketinės apklausos analizė

4.Atlikti SSGG analizę.

5.Pateikti marketingo planą 2015-tiems metams.

Atlikus viešbučio ,,PUŠYNAS“ marketingo planą, iškelti uždaviniai palengvino darbą. Šiuos uždavinius mums pavyko įgyvendinti. Svarbiausias veiksnys, kuris įtakoja marketingo planą, tai atlikta aplinkos analizė, kurioje analizuojami veiksniai, kurie daro didžiausią įtaką viešbučiui.

Išanalizavusios marketingo aplinkas, supratome, kad didžiausią įtaką, viešbučiui ,,PUŠYNAS“ turi makroaplinkos. Iš kurių kiekviena savaip įtakoja viešbučio veiklą. Didžiausią įtaką turi politinė – teisinė aplinka, kuri įtakoja viešbučio veiklą.

Analizuodamos mikroaplinką, sužinojome , kad viešbučio ,,PUŠYNAS“ pagrindiniai konkurentai: viešbutis ,,GODA“, ,,Medūna“, ,,Art Holet“ ir ,,Regina“. Kadangi šie viešbučiai tokias pat arba panašias paslaugas, už panašias kainas. Tai pat, jie kvasifikuojami tokiu pačiu žvaigždučių skaičiumi, jie išsidėste netoli viešbučio ,,PUŠYNAS“ išskyrus viešbutį ,,GODA“. Pagrindinis ir didžiausias šių viešbučių konkurentas viešbučiui ,,PUŠYNAS“ yra viešbutis ,,GODA“, nes jis vienintelis iš šių konkurentų tai pat gali suteikti konferencijų paslaugą. Tai pat ,,MEDŪNA“ gali konkuruoti su viešbučiu ,,PUŠYNAS“ , nes šių abiejų viešbučių kainos yra labai panašios.

Viešbučio atliktos anketos analizės metu išsiaiškinome, kad daugiausiai svečių atvyksta verslo , konferencijų/seminaro ar įvairių renginių tikslais, kurie vyksta ištisus metus . O turistai, kurie atvyksta poilsiauti, mėgaujasi viešbučio teikiamomis papildomomis paslaugomis kurių didžiausią dalį sudarė masažo, gydomosios ir vandens procedūros. Tai pat, viešbučio svečiai ištisus metus Druskininkuose gali rasti ir kitų pramogų. Anketos analizės metu dauguma apklaustųjų sudarė lietuviai ir tik maža dalis užsieniečių. Atvykstantys svečiai verslo reikalais dažniausiai apsistoja nuo 1 iki 3 naktų viešbutyje ,,PUŠYNAS“. O kiti viešbučio svečiai, kurie atvyksta poilsio ir žinomų vietų aplankimo tikslais, apsistoja viešbutyje nuo 4 iki 6 naktų.

Viešbučio Pušynas marketingo planas. (2015 m. Vasario 11 d.). http://www.mokslobaze.lt/viesbucio-pusynas-marketingo-planas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 04 d. 12:19