Viešbučio „Radisson blu hotel Lietuva“ teikiamų paslaugų kokybės analizė


Verslo skaidrės. Viešbučio „Radisson blu hotel Lietuva“ teikiamų paslaugų kokybės analizė. Kambariai ir apartamentai. Standartiniai kambariai. Šeimos kambariai. Apartamentai. Prezidentiniai apartamentai. Restoranas ir baras. Pakrantės restoranas „Riverside“. „Skybar“. Konferencijų centras. „Radisson blu hotel Lietuva“ klientų atsiliepimai apie teikiamų paslaugų kokybę. Atsiliepimai apie viešbučio maistą („Radisson Blu Lietuva“). Išvados.


Šeimos kambariai įrengti taip, kad galima būtų apgyvendinti svečius, keliaujančius su vaikais, arba tuos, kuriems paprasčiausiai reikia daugiau erdvės, juose yra atskira zona miegui su sofa-lova, tinkančia miegoti dviem asmenims. Kambaryje svečiams taip pat yra paruošti kokybiški tualeto reikmenys, šiltos šlepetės, kavos ir arbatos ruošimo priemonės, 81 centimetro įstrižainės plokščio ekrano televizorius ir nemokamas spartusis belaidis internetas.

Šie erdvūs apartamentai, su atskiromis gyvenamosiomis ir susitikimams skirtomis zonomis bei įspūdingais senamiesčio ar miesto horizonto vaizdais žada neužmirštamą viešnagę Vilniuje. Papildomai teikiamoms mokamų kanalų programos per 81 centimetro įstrižainės plokščio ekrano televizorių.

Prezidentiniai apartamentai viešbutyje yra patys prabangiausi, jie yra su dideliais privačiais balkonais, iš kurių atsiveria vaizdas į senamiestį ir upę. Erdviuose apartamentuose įrengta pirtis, atskiras miegamasis, svetainė ir susitikimams skirta zona. Visuose apartamentuose yra darbo stalas su kompiuteriu ir spausdintuvu bei dideliais plokščiaekraniais televizoriais, kuriais transliuojamos nemokamos ir mokamos programos.

Platus pusryčių ir pietų patiekalų asortimentas bei skandinaviški ir kitų šalių virtuvių užkandžiai, ruošiami vietiniame pakrantės restorane, kiekvienam patiekalui leidžia parinkti svečių skonį atitinkančius šviežiai paruoštus priedus. Vilniaus viešbučio viršutiniame aukšte įrengtas „Sky“ tipo baras leidžia mėgautis miesto vaizdais, įspūdingo asortimento kokteiliais, alumi ir vynais, o vestibiulyje įsikūrusiame bare svečiai galės gauti kavos ar arbatos, užkandžių ir kokteilių.

  • Verslas Skaidrės
  • 2015 m.
  • Lietuvių
  • 31 puslapis (1230 žodžių)
  • Verslo skaidrės
  • MS PowerPoint 2420 KB
  • Viešbučio „Radisson blu hotel Lietuva“ teikiamų paslaugų kokybės analizė
    10 - 7 balsai (-ų)
Viešbučio „Radisson blu hotel Lietuva“ teikiamų paslaugų kokybės analizė. (2015 m. Gruodžio 08 d.). http://www.mokslobaze.lt/viesbucio-radisson-blu-hotel-lietuva-teikiamu-paslaugu-kokybes-analize.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 04 d. 00:05