Viešbučio rezervacijos informacinė sistema


Informatikos kursinis darbas.

Įvadas. Informacinių sistemų paketų rinkos analizė. Organizacijos veiklos aprašymas. Veiklos proceso modeliai. Aukščiausio lygio duomenų srautų diagrama. Nulinio lygio diagrama. Pirmojo lygio duomenų srautų diagrama. Taisimų informacinė sistema normalinės formos. Normalizavimas. Esybių ryšių diagrama. Užsakymų IS. Taikomųjų uždavinių aprašymas. Duomenų srautų aprašymas. Reikalavimų specifikavimo dokumento forma. Įvadas. Bendri reikalavimai. Funkciniai reikalavimai. Reikalavimai sąsajai. Sistemos darbo reikalavimai (reikalavimai darbo greičiui ir atminčiai). Projekto apribojimai. Kiti nefunkciniai sistemos atributai. Išvados.


Įmonių darbo našumui labai stipriai padeda informacinės sistemos. Informacinės sistemos padeda įmonės darbuotojams ir jų klientams sutaupyti laiko, nes pateikia informaciją greičiau, nei kad gali tai padaryti žmogus.

Informacinė sistema kuriama nedideliam viešbučiui, turinčiam 10 kambarių ir taip pat 10 darbuotojų.

Sudaryti veiklos proceso modelių aukščiausio, nulinio ir pirmojo lygių duomenų srautų diagramas;

Sukurti duomenų bazės projektą su normalinėmis formomis, esybių ryšių diagrama, taikomųjų ryšių diagrama;

Iš tiesų integruota ir vieno vaizdo.- Lengva naudotis ir galima pritaikyti.- „Windows®“ vartotojo sąsaja.- Konsoliduotos laisvos vietos ir vieno langelio principas.- Rezervacijas atliekančių agentų rinkimasis.

Veiklos apibūdinimas. Klientų apgyvendinimas, įvairaus dydžio ir įvairių klasių kambariuose, ir dar daugelis teikiamų paslaugų.

Projektinė veikla. (bendradarbiavimas su tiekėjais, kambarių tvarkymas, bendravimas su klientais )

Finansai. (pelno ir pajamų apskaita, prekių/paslaugų kainų sudarymas, mokesčių valstybei apskaita, darbo užmokesčio skaičiavimas)

Pagrindinis veiklos produktas – apgyvendinami žmonės, parduodamos paslaugos(baseinai ir t.t.)

Numatoma kompiuterizuoti veiklos sritis. Bus kuriama viešbučio kambarių rezervacijos ir registracijos informacinė sistema, kurioje bus renkama ir kaupiama informacija apie klientus, laisvus kambarius, užimtus kabarius, ruošiamus kambarius, atvykstančius/išvykstančius kleintus. Informacija apie darbuotojus, paskirstomi darbai darbuotojams.

Kompiuterizavus informaciją darbuotojai lengvai gali rasti užimtus kambarius, klientu vardus pavardes kuriuose kambariuose jie yra, sužinoti kliento atvykimo datą, kada turėtų išsikraustyti svečiai, kokia suma jie turės sumokėti.

Darbuotojas pagal kliento poreikius parenka laisvą kambarį, atitinkantį jo reikalavimus. Užsako reikiamas paslaugos ir suderina išvykimo detales, gauna užmokestį už viešnagę.

Su šia informacijos sistema dirbs viešbučio vadybininkai ir darbuotojai. Viešbbutyje yra daugybe kambarių, ir sunku susigaudyti kada kas turėtų išsikraustyti, kada koks kambarys laisvas, kurį kambarį prižiūri kuris darbuotojas . Todėl valdymą optimizuos būsimoji informacinė sistema.

  • Informatika Kursiniai darbai
  • 2017 m.
  • Lietuvių
  • Deividas
  • 19 puslapių (1553 žodžiai)
  • Kolegija
  • Informatikos kursiniai darbai
  • Microsoft Word 347 KB
  • Viešbučio rezervacijos informacinė sistema
    10 - 1 balsai (-ų)
Viešbučio rezervacijos informacinė sistema. (2017 m. Balandžio 20 d.). http://www.mokslobaze.lt/viesbucio-rezervacijos-informacine-sistema.html Peržiūrėta 2017 m. Spalio 23 d. 23:28