Viešbučio „Saulininkas“ praktikos ataskaita


Turizmo praktikos ataskaita. Viešbučio „Saulininkas“ konkurencinės aplinkos analizė. Darbo organizavmo viešbutyje apžvalga. Viešbučio teikiamų paslaugų apžvalga. Svečių grupių ir jų poreikių nustatymas. Svečių aptarnavimas. Priedai.


Viešbutį „Saulininkas“ įvairiausi svečiai, net užsieniečiai lanko kiekvienu metu laiku, tačiau atitinkamais mėnesiais, svečių pasitaiko ir mažiau ir daugiau. Viešbutis turi ir nuolatinių svečių, kurie tam tikru laikotarpiu užsisako kamabrius (NATO, „Baltic Vairas“ įmonė ir kt.). Šis viešbutis iš dalies gali būti priskiriamas prie ekonominės klasės viešbučių, todėl, kad daugelis svečių yra verslo žmonės, kurie mažai laiko praleidžia viešbučiuose, ir tik grįžta nakvynei. Kalbant apie paslaugų pasirinkimą, jų pasiūla nėra labai įpatinga: galima rasti visas paslaugas, kurios yra daugeliuose viešbučiuose,tokios kaip sauna, sporto salė ir pan.

  • Turizmas Praktikos ataskaitos
  • 2014 m.
  • Greta
  • 17 puslapių (3448 žodžiai)
  • Universitetas
  • Turizmo praktikos ataskaitos
  • Microsoft Word 1740 KB
  • Viešbučio „Saulininkas“ praktikos ataskaita
    10 - 8 balsai (-ų)
Viešbučio „Saulininkas“ praktikos ataskaita. (2014 m. Gruodžio 29 d.). http://www.mokslobaze.lt/viesbucio-saulininkas-praktikos-ataskaita.html Peržiūrėta 2017 m. Vasario 23 d. 22:42