Viešbučio „sfinksas“ analizė


Turizmo referatas. Viešbučio „sfinksas“ analizė.


Darbo tikslas:

Darbo uždaviniai:

Apgyvendinimo paslaugų kvalifikavimas (LR turizmo įstatymas, 1998-03-19, Lietuvos turizmo įstatymo 14 skirsnis, 13 straipsnis). Viešbučių kvalifikavimas būtinas, siekiant informuoti turistus (paslaugų vartotojus) apie apgyvendinimo paslaugų kokybę ir sudaryti galimybę jiems pasirinkti ir gauti pageidaujamo lygio paslaugas, apgyvendinimo paslaugos yra klasifikuojamos. Laikomasi žvaigždučių vertinimo skalės: *****(5), ****(4), ***(3), **(2), *(1). Klasifikavimo reikalavimai turi apimti kiekybinius ir kokybinius kriterijus, pagal kuriuos įvertinami pastatas, kambariai ir įrenginiai, turistų priėmimas ir darbuotojų kvalifikavimas.

Viešbutyje yra nemažai kambarių. Kambarių tipai: standartinis dvivietis kambarys (yra dvigulės lovos arba dvi atskiros lovos), liukso klasės kambariai, biznio klasės kambariai ir apartamentai. Pastebėjome, kad kambariai yra įspūdingi ir prabangūs. Visame viešbutyje nėra vienodų kambarių. Žinoma, viskas priklauso kokiame kambaryje jūs apsistosite. Kambariai yra tvarkomi kiekvieną dieną. Kambaryje yra ne tik lovos, bet visos reikalingiausios paslaugos, tai įeina ir dušai, tualetai. Viešbučio kambariai puikiai atitinka nustatytas kainas. Mūsų nuomone, kainos yra gerokai mažesnės pagal tokią kokybę, kurią garantuoja viešbutis.

Viešbutyje yra nemažai pramogų, kurios leidžia žmonėms atsipalaiduoti ir pailsėti. Vienos iš populiariausių pramogų yra SPA, saunos, pirtis. Tai kiekvieno žmogaus svajonė. Viešbutis „Sfinksas“ suteikia galimybę išbandyti šias poilsio pramogas. Taip pat nustebome sužinojusios, kad viešbutis nuomoja automobiliu, proginius drabužius. Tai dar ne viskas. Viešbutis „Sfinksas“ padeda surengti įvairias šventes ir net padaro nuolaidą. Restoranas teikia labai įvairų maistą, todėl tikrai nenusivilsite restoranu. Restoranas turi meniu, kuriame kiekvienas žmogus gali rasti tai ką labiausiai mėgsta.

Registratūroje dirba malonūs ir mandagūs darbuotojai. Stengiasi atsakyti į visus turistui kylančius klausimus. Netik atsako į iškilusius klausimus, bet padeda surasti problemos sprendimą. Viešbučio personalas atlieka savo pareigas ir reikalingą informaciją perduoda klientams. Personalas atitinka visus reikalavimus. Tuo mes įsitikinome pamačiusios jų aprangą. Kiekvieno darbuotojo išvaizda yra dalykiška ir atitinkanti profesionalo darbuotojo išvaizdą. Todėl yra nemaža tikimybė, kad būsimi klientai apsistos „Sfinkso“ viešbutyje, o gal dar pasiūlys savo draugams. Darbuotojai niekada nepalieka savo darbo vietų, nes žino, kad bet kada gali prireikti jų pagalbos klientams. Taip pat personalas nesielgia taip, kaip nedera viešbučio personalui. Manome, jog draugiški ir darbštūs darbuotojai yra visada pasiruošę pagelbėti mums.

Apklausos metu dauguma respondentų sutiko su tuo, kad susisiekimo galimybės su viešbučiu „Sfinksas“ yra puikios. Buvo apklausta 50 respondentų. 25 moterys ir 25 vyrai. Didelė dalis respondentų teigia, kad viešbučio saugumo sistema yra patikima (90%), kiti – dalinai patikima. 80% respondentų teigė, kad šis viešbutis vienas iš geriausių jų lankytų viešbučių Lietuvoje.

  • Turizmas Referatai
  • 2015 m.
  • Lietuvių
  • 21 puslapis (2548 žodžiai)
  • Kolegija
  • Turizmo referatai
  • Microsoft Word 941 KB
  • Viešbučio „sfinksas“ analizė
    10 - 9 balsai (-ų)
Viešbučio „sfinksas“ analizė. (2015 m. Lapkričio 30 d.). http://www.mokslobaze.lt/viesbucio-sfinksas-analize.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 08 d. 00:25