Viešbučio „Širvinta“ verslo plėtros planas


Turizmo kursinis darbas. Įvadas. Viešbučio verslo organizavimo teoriniai aspektai. Viešbučio samprata. Viešbučių klasifikacija. Viešbučio valdymo modeliai. Viešbučių grupavimas. Viešbučio teikiamos paslaugos. Viešbučio „širvinta“ verslo plėtros planas. Verslo plano santrauka. Viešbučio „Širvinta“ pristatymas. Viešbučio „Širvinta“ verslo idėjos pristatymas. Tikslinė rinka viešbutyje „Širvinta“. Rinkos analizė ir rinkodaros strategija. Viešbučio „širvinta“ darbuotojų analizė. Jautrumo ir rizikos analizė. Finansinis planas. Išvados ir pasiūlymai. Terminų ir sąvokų žodynas. Literatūros sąrašas.


Darbe yra suformuluota naujo produkto įvedimo į rinką problematika, numatytas darbo tikslas – parengti – viešbučio “Širvinta” verslo plėtros planą. Šiame darbe yra išsamiai aprašyta viešbučio verslo organizavimo teoriniai aspektai, viešbučių klasifikacija, ir viešbučių valdymo modeliai, bei kita svarbi informacija susijusi su viešbučių verslu. Tikslui pasiekti išsikelti uždaviniai, kuriuos įgyvendinant išanalizuoti ir susisteminti įvairių Lietuvos ir užsienio autorių literatūros šaltiniai, išsamiai analizuojami probleminiai klausimai, susiję su viešbučio vertinimo veiksniais ir kriterijais, taip pat aiškiai aprašyti viešbučių tipai, modeliai, klasifikacija, kokių jų būna ir apibūdinimai. Darbas susideda iš dviejų dalių – teorinės ir praktinės.

Teorinėje darbo dalyje, aptariant viešbučio specifiką ir jos taikymo ypatumus, panaudota mokslinės literatūros lyginamoji analizė, teorinių žinių pritaikymas, informacijos sisteminimas ir grupavimas, loginis mąstymas. Šio kursinio darbo objektas yra verslo plėtros planas viešbutyje. Tai gali būti įdomus viešbutis ne tik lietuviams, bet ir užsienio turistams ne būtinai tik sezono metu.

Praktinėje dalyje pateikiama naujos paslaugos, pirties su baseinu ir masažo paslaugų įgyvendinimo eiga. Numatomos finansinės išlaidos, faktoriai, kurie leis įsitvirtinti rinkoje.

Darbo pabaigoje pateikiamos išvados ir pasiūlymai, kuriais naudojantis bus galima įgyvendinti šią verslo plėtros idėją.

Problematika. Daugelis viešbučių siūlo apgyvendinimo, bei maitinimo paslaugas, tačiau dažnai prie visų šių paslaugų klientai pasigenda ir jiems malonesnių paslaugų, kaip SPA procedūros, turkiškos pirtys, baseinai ir pan. Kadangi viešbučių konkurencinė rinka nepaprastai išaugo, todėl marketingo sprendimai ir veiksmai turi būti gerai apgalvoti.

Darbo tikslas. Parengti viešbučio „Širvinta“ verslo plėtros planą.

Darbo objektas. Viešbučio „Širvinta“ verslo plėtros planas.

Darbo uždaviniai.

Pateikti viešbučio „Širvinta“ veiklos organizavimo teorinius aspektus;

Pateikti viešbučio „Širvinta“ verslo plėtros idėją;

Įvertinti naujų paslaugų įvedimo į rinką galimybes.

Darbo metodai: antrinių duomenų, norminių dokumentų, įvairių straipsnių analizė.

Vienas iš svarbiausių aspektų viešbučių versle yra tinkamas įmonės verslo organizavimas, bei paslaugų pateikimas, kainos ir kokybės santykis. Kiekviena padaryta klaida šiame versle yra labai svarbi ir reikia atsižvelgti į visas galimas grėsmes, didelį konkurencingumą, dėl to reikia tinkamai parengti verslo planą ir išsilaikyti rinkoje.

Ar jie bus svetingi ir jaukūs, priklausys nuo daugelio žmonių pastangų. Viešbučių versle kaip niekur kitur svarbu svetingumas. O svetingumą kuria žmonės, nuo jų priklauso, ar lankytojas ras jaukų, šiltą ir gražų viešbutį. (Miknius. R., 1999, 5 psl). Tačiau, kaip teigia, Grecevičius. P. (2002) dar nuo Kristaus laikų, kai tik žmogus pradėjo keliauti, atsirado būtinybė kažkur apsistoti, pailsėti, pavalgyti. Visais amžiais žmonės keliaudami pasigesdavo pastogės ir maisto, todėl viešbučių istorija yra susijusi su kelionėmis ir išvykomis. Pasauliniame viešbučių versle dirba dešimtys milijonų žmonių, o daugeliui šalių viešbučiai tapo pagrindine ūkinės veiklos rūšimi ir išgyvenimo galimybe. (7 psl), tad iš to galime daryti išvadą, jog viešbučio samprata visais laikais buvo skirtingai suvokiama, ir skirtingai pateikiama.

Kai kurie autoriai viešbučio apgyvendinimo paslaugas perteikia, ir sugrupuoja, kaip paprasčiausias apgyvendinimo paslaugas. Lietuvos Respublikos Turizmo įstatyme (2014), kur pateikiama tik apgyvendinimo paslaugos samprata – „tai būtinos apgyvendinti sąlygos ir veikla, kuriomis tenkinami turistų nakvynės, higienos, maitinimo bei poilsio poreikiai“. Atsižvelgiant į tai galima teigti, kad apgyvendinimo ir viešbučių teikiamų paslaugų sampratas atitinkančių terminų naudojimas yra gana platus.

Pasak Mikniaus. R., (1999, 7 psl), XVII a. įvyko lemtingas lūžis: žodžiu „hotel“, reiškusiu aristokrato privačią miesto rezidenciją, imami vadinti rūmai ar pastatai, skirtu apsistoti visiems keliautojams, turintiems pakankamai pinigų, tad iš to mes galime suprasti, kad net tais laikais pats pagrindinis faktorius skatinęs plėsti viešbučių verslą, buvo materialinės naudos sumetimai.

To meto viešbučio samprata buvo asocijuojama, pasak Hinterwird. B., (1988), vieni iš populiariausių buvo tranzitiniai viešbučiai, dažniausiai šios apgyvendinimo įstaigos teikdavo nebrangias paslaugas, beveik visos kūrėsi prie pagrindinių kelių ar kryžkelių. Juose apsistodavo pašto pasiuntiniai, piligrimai, keliaujantys artistai, vežėjai, pirkliai, žmonės, vykstantys į religines šventes. Šio tipo viešbučius tais laikais vadindavo dar ir užvažiuojamaisiais namais, jie vienas nuo kito buvo statomi tokiu atstumu, kurį arklys galėjo įveikti be poilsio. Šie viešbučiai būdavo nemokami.

  • Turizmas Kursiniai darbai
  • 2015 m.
  • Lietuvių
  • 31 puslapis (8654 žodžiai)
  • Kolegija
  • Turizmo kursiniai darbai
  • Microsoft Word 198 KB
  • Viešbučio „Širvinta“ verslo plėtros planas
    10 - 8 balsai (-ų)
Viešbučio „Širvinta“ verslo plėtros planas. (2015 m. Lapkričio 09 d.). http://www.mokslobaze.lt/viesbucio-sirvinta-verslo-pletros-planas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 09 d. 17:44