Viešbučio socialinė atsakomybė


Verslo referatas. Įvadas. Holiday inn Vilnius Holiday inn Vilnius veikla. Holiday inn Vilnius misija. Holiday inn Vilnius vizija. Holiday inn Vilnius vertybės. Holiday inn Vilnius socialinė atsakomybė Holiday inn Vilnius socialinė atsakomybė darbuotojams. Holiday inn Vilnius socialinė atsakomybė klientams. Holiday inn Vilnius socialinė atsakomybė visuomenei. Holiday inn Vilnius socialinė atsakomybė aplinkosaugai. Santrauka. Išvados. Literatūra.


Socialinė atsakomybė yra etikos teorija, kai subjektas, ar organizacija, turi pareigą veikti siekiant naudos visuomenei. Socialinė atsakomybė yra pareiga, kuri turi būti atlikta taip, kad būtų išlaikoma pusiausvyrą tarp ekonomikos ir ekosistemos.

Pasauliui vis žengiant į priekį, sparčiau vystantis turizmui ir ekonomikai, didėja paklausa apgyvendinimo srityje. Steigiantis naujiems viešbučiams didėja ir konkurencingumas. Dėl šių veiksnių, atsiranda poreikis įmonėms nustatyti savo tikslus, bei planus. Siekiant, kad įmonė taptų pelninga, būtina nustatyti socialinės atsakomybės rodiklius, kurie visuomenei įrodys viešbučio atsakingumą bei taps patrauklia lankytina vieta. Kiekvienas viešbutis stengiasi kuo geriau patenkinti visus vartotojų poreikius, kurie turi atitikti ne tik konkrečios šalies, kurioje yra viešbutis, o ir kitų pasaulio valstybių mentalitetą, tradicijas, taip pat kitataučių poreikius. Pasirinkome tinklinį viešbutį Holiday Inn Vilnius . Jis yra įsikūręs Vilniuje esančiame verslo rajone, patogioje vietoje, kurią supa keletas labiausiai lankomų sostinės vietų: Europos bokštas, Vilniaus katedra ir Vilniaus universitetas. Taip pat netoli yra Šv. Petro ir Šv. Povilo bažnyčios, miesto rotušės aikštė.

Misija, yra sukurti išskirtinę ir mielą vietą mūsų lankytojams, kurie viešbutyje galėtų jaustis jaukiai, patogiai bei saugiai. Tai įtakoja patalpų dizainas, draugiškas personalas bei vykdomos apsaugos priemonės. Siekiame pasiūlyti aukščiausios kokybės paslaugas bei produktus. Viešbutis siekia visada išlaikyti aukščiausią lygį, dažnai konsultuojamės su kitų šalių partneriais, diegiame naujausias technologijas. Be abejo, svarbiausiu prioritetu yra klientas, todėl stengiasi patenkinti visus svečių lūkesčius.

Mūsų vizija- būti patraukliausiu, plataus paslaugų spektro, aukščiausio lygio viešbučiu Lietuvoje. Kuriame ne tik vietiniai, tačiau ir turistai bei verslininkai iš viso pasaulio norės ne tik apsistoti, tačiau ir dirbti bei investuoti.

Siekiant tapti patraukia vieta apsistoti mes atsižvelgiame ir į pasaulines problemas, todėl atsakingai žiūrime į energijos bei vandens taupymą, į atliekų rūšiavimą, bei teisingą ir atsakingą teršalų šalinimą. Stengiamės nenaudoti tiek svečiams, tiek aplinkai kenksmingų medžiagų. Taip pat kovojame su triukšmo bei vizualine tarša.

Viešbučio personalas yra draugiška ir malonus, kadangi dirbama bendruomenės principu, atvykę svečiai visada gali tikėtis gauti visas norimas paslaugas. Viešbutyje savo darbuotojams teikia palankias sąlygas, kad darbas taptų ne tik pajamų šaltiniu, tačiau ir mėgiama veikla. Kadangi stengiamės tarp darbuotojų palaikyti šaltus santykius, mokome juos gerbti vieni kitus, priimti kiekvieno individualius trūkumus ir privalumus.

  • Verslas Referatai
  • 2015 m.
  • Lietuvių
  • 16 puslapių (1968 žodžiai)
  • Verslo referatai
  • Microsoft Word 73 KB
  • Viešbučio socialinė atsakomybė
    10 - 2 balsai (-ų)
Viešbučio socialinė atsakomybė. (2015 m. Lapkričio 24 d.). http://www.mokslobaze.lt/viesbucio-socialine-atsakomybe.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 05 d. 12:36