Viešbučio svečių priėmimas ir paslaugos


Turizmo skaidrės.

Viešbučio svečių priėmimas ir paslaugos. Registratūra. Rezervavimo poskyris. Priėmimo poskyris. Kambarių priežiūros skyrių sudaro. Pagrindiniai užsakymų būdai. Išankstinių užsakymų tipai. Išankstinių. užsakymų tvirtinimas. Išankstinių užsakymų atšaukimas. Raktas ir svečio kortelė. Laukimo sąrašas. Kambarių kainos. Svečių apgyvendinimo procedūra. Pasiruošimas apgyvendinti. Svečių pasitikimas ir registravimas. Svečių apgyvendinimas. Svečių išlydėjimas. Išsiregistravimo laikas. Viešbučio ūkinės veiklos organizavimas. Ūkio darbuotojų pareigos. Ekonomas. Kambarių būklės įvertinimas. Kambarių priežiūra. Kasdienis valymas. Specialus kambarių valymas po svečių išvykimo. Lovų paruošimas ir klojimas. Viešbučio kambariai, jų tipai ir kategorijos. Standarto reikalavimai vonios kambariui. Standarto reikalavimai patalynei. Šaltiniai.

  • Turizmas Skaidrės
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 32 puslapiai (2269 žodžiai)
  • Turizmo skaidrės
  • MS PowerPoint 67 KB
  • Viešbučio svečių priėmimas ir paslaugos
    10 - 8 balsai (-ų)
Viešbučio svečių priėmimas ir paslaugos. (2016 m. Balandžio 03 d.). http://www.mokslobaze.lt/viesbucio-sveciu-priemimas-ir-paslaugos.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 09 d. 15:35