Viešbučio teikiamų paslaugų analizė


Marketingo kursinis darbas.

Viešbučio „ senas namas ” teikiamų paslaugų analizė kursinio darbo užduotis. Darbo tikslas. Darbo uždaviniai. Darbo objektas. Darbo metodai. “ senas namas ” viešbučio marketingo aplinkos analizė makroaplinkos analizė. Ekonominė aplinka. Socialinė – kultūrinė aplinka. Politinė - teisinė aplinka. Mokslinė - technologinė aplinka. Gamtinė aplinka. Mikroaplinkos analizė. Degrama. Viešbučiai “ Vaidila ” ir “ Senas namas ”. Lankytojų amžius. Degrama. Lankytojų amžius. Degrama. Pozicionavimas pagal paslaugų įvairovę. Pardavimo tarpininkai. “ senas namas ” viešbučio marketingo komplekso vertinimas. Teikiamų paslaugų ir kainodaros vertinimas. Teikiamos paslaugos. Vežimas iš oro uosto ir į jį. Skalbimas , lyginimas , cheminis drabužių valymas. Ekskursijų užsakymas. Automobilio nuoma. Automobilių stovėjimo aikštelė. Bevielis internetas. Žadinimo paslauga. Kabelinė televizija. Pietūs išsinešimui. Skubus įregistravimas išregistravimas. Bagažo saugykla. Konferencijų ir banketo salė. Faksas kopijavimas. /. / Room No. Kaina vienam asm. Price foro ne person Kaina dviems asm. Kaina Eur ir Lt su PVM ir pusryčiais. The price is in EUR and LT , VAT and breakfest included. Rėmimo veiksmų ir priemonių vertinimas. Tyrimas ir jo rezultatų analizė. „ Senas namas “ įmonės marketingo perspektyvų analizė SSGG. Marketingo veiksmų ir priemonių plano rengimas. Marketingo tikslų , strategijų nustatymas. Marketingo veiksmų ir priemonių programa biudžetas. Literatūra ir informacijos šaltiniai.


Lietuva nėra labai didelė šalis, tačiau vietinių žmonių ir turistų gausu, todėl čia įsikūrė gana daug viešbučių, kurie siūlo savo apgyvendinimo bei maitinimo paslaugas. Kiekvienas viešbutis nori pritraukti kuo daugiau svečių, nes tai užtikrina didesnes pajamas ir gali atnešti didesnį pelną. Tačiau tai nėra taip lengva, nes tam turi įtakos išoriniai ir vidiniai veiksniai konkuruojant su kitais viešbučiais. Siekiant, kad viešbutis veiktu be priekaištu reikia išsamiai išanalizuoti savo veiklą, savo konkurentus bei jų teikiamas paslaugas.

Darbo tikslas: parengti ir išanalizuoti „Senas namas“ viešbučio marketingo veiksmų ir priemonių planą.

Darbo uždaviniai:

Įvertinti viešbučio mikro ir makro aplinkas

Išanalizuoti ir įvertinti marketingo komplekso elementus

Atlikti tyrimą ir išsiaiškinti svečių nuomonę apie viešbučio marketingo veiklą

Darbo objektas: Viešbučio „Senas namas“ marketingo veikla.

Darbo metodai: Mokslinės literatūros paieška, informacijos analizė, tyrimo rezultatų analizė, duomenų susisteminimas.

Šiuo metu Alytaus mieste veikia septyni viešbučiai. Aukščiausia paslaugų teikimo klasė vertinama trimis žvaigždutėmis. Gražiai ir subtiliai įrengtos patalpos – tai vienas iš svarbiausių kriterijų siekiant pritraukti kuo daugiau klientų. Tačiau ar klientas norės ten sugrįžti priklausys ne vien nuo nepriekaištingos viešbučio išorės, bet ir nuo pateiktų paslaugų kokybės ir aptarnaujančio personalo. Taigi todėl dažnai viešbučio darbuotojai bei vadovai neriasi iš kailio stengdamiesi patenkinti klientų pageidavimus, kad pastarieji, užverdami duris, norėtų ten sugrįžti dar nevieną kartą.

1.2.1. Apklausa. Norint atlikti viešbučio „Senas namas“ mikroaplinkos analizę, atlikau apklausą, bei pasirinkau dar vieną populiarų viešbutį Alytuje, kuris konkuruoja su viešbučiu “Senas namas” ir yra pagrindinis konkurentas Alytaus mieste. Pasirinkti du apklausos būdai: viešbučių administratorių apklausa ir žodžiu apklausta keletas vieno ir kito viešbučio klientų, kurių pasiteirauta apie teikiamų paslaugų prieinamumą kokybę, teikiamas paslaugas. Apklausoje analizuojama 2015 m. sausio mėnesio rezultatai.

Apklausos duomenys grupuojami pagal tam tikrus kriterijus:

Alytaus miestas nėra pakankamai patrauklus turizmui, todėl čia daugiausia apsilanko verslo žmonių, o verslo pasaulyje figūruoja vyrai. Rengiantis Europos čempionatui, Alytuje buvo rekonstruoti sporto rūmai, jie atitinka europinius standartus, todėl dabar vyksta daug sporto varžybų, turnyrų. Viešbučių paslaugomis dažnai naudojasi ir sportininkai.

Pagal apklausos rezultatus buvo išsiaiškinta jog viešbutyje “Vaidila” daugiausiaiapsistoja vyrai, taip pačiai, kaip ir viešbutyje “Senas namas”. Vyrai yra aktyvesni negu moterys. Dažniausiai apsistojimas viešbučiuose būna verslo reikalais. ( 1 degrama).

1.2.2. Lankytojų amžius. Analizuojant apsistojusių žmonių socialinę padėtį, pastebima, kad didžiausias klientų srautas – verslininkai. Tačiau atsiradus daugiau sporto renginių, viešbučių klientais dažnai tampa ir sportininkų grupės. Žinoma, jie renkasi pigesnius viešbučius. Viešbutyje „Vaidila“ sportininkams netgi taikoma nuolaida. (2 degrama).

Analizuojant lankytojų amžių sudarėme degramą procentais. Iš viso užpildyta 50 anketų. 25 iš jų Lietuvių kalba, kitos 25 anglų kalba. Didžiausias procentas Lietuvių apsistojančių viešbutyje amžius yra vyresni, kaip 46 metų asmenys, tai sudarė net 60%- 15 žmonių. Kur kas mažesnis procentas lankytojų yra nuo 26- 45 metų lankytojų, tai sudaro 28%- 7 žmonės. Labai mažai, tai yra 12%- 3 žmonės, sulaukėme lankytojų nuo 19- 25 metų. O jaunesnių nei 18 metų lankytoju visai nesulaukėme. Rezultatas tas, jog daugiausiai viešbučiuose verslo reikalais apsistoja vyrai vyresni, kaip 46 metų.

Taip pat analizuojant lankytojų amžių iš užsienio šalių išsiaiškinome, kad dažniausiai apsistoja asmenys maždaug nuo 19-25 metų, tai sudarė net 68%- anketas užpildė 17 asmenų. Vienodą procentą lankytojų užima jaunesni, kaip 18 metų asmenys ir daugiau, kaip 46 metų asmenys, tai sudaro 12%- 3 lankytojai. 8%- 2 lankytojai užpidę anketas sudaro nuo 26-45 metų. Rezultatas toks, kad jaunesni, kaip 18 metų bei nuo 19-25 metų lankytojai dažniausiai apsistoja poilsiui, pažintinėms kelionėms, tik maža dalis jų šiame viešbutyje apsistojo verslo reikalais. Vyresni, kaip 46 metų lankytojai visi į Lietuvą atvyko verslo reikalais.

Viešbučio teikiamų paslaugų analizė. (2016 m. Vasario 24 d.). http://www.mokslobaze.lt/viesbucio-teikiamu-paslaugu-analize.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 03 d. 08:54