Viešbučio “The savoy hotel” apgyvendinimo paslaugų kokybės analizė


Turizmo skaidrės. Viešbučio “The savoy hotel” apgyvendinimo paslaugų kokybės analizė. Viešbutis yra Bournmuto pietų pakrantėje. Anketos analizė. Klientų pasiskirstymas pagal lytį. Amžiaus grupės. Kokiu tikslu lankėtės viešbutyje? Viešbučio pasirinkimo priežastys. Viešbučio įvertinimas. Ar esate patenkintas pasirinkę šį viešbutį? Kas labiausiai patiko viešbutyje? Kas labiausiai nepatiko viešbutyje? Viešbučio paslaugos pritraukiančios vartotojus. Spiacialių reikalavimų vykdymas. Ar darbuotojai noriai ir greitai aptarnauja klientus? Darbuotojų pagarba klientams. Viešbutyje suteiktos informacijos tikslumas. Viešbučio darbuotoju atsakymai į pateiktus klausimus pasiskirstymas procentais. Išvados. AČIŪ! ! !


Darbo tikslas – įvertinti, vartotojų požiūrį, į viešbučio „Savoy” teikiamų paslaugų kokybę. Tyrimo objektas – vartotojų požiūris į viešbučio „the Savoy” teikiamas paslaugas.

Uždaviniai: Išanalizuoti veiksnius, įtakojančius, viešbučio „Savoy“ veiklai; Ištirti kas lemia viešbučio „Savoy“ klientų pasirinkimą; Atlikti anketinę apklausą ir išanalizuoti duomenis.

Patogumai kuriuos siūlo viešbutis: 106 Miegamieji Nuostabi vieta Netoli paplūdimio ir prieplaukos Gražus sodas Saulės terasa.

  • Turizmas Skaidrės
  • 2015 m.
  • Lietuvių
  • 24 puslapiai (186 žodžiai)
  • Turizmo skaidrės
  • MS PowerPoint 1034 KB
  • Viešbučio “The savoy hotel” apgyvendinimo paslaugų kokybės analizė
    10 - 4 balsai (-ų)
Viešbučio “The savoy hotel” apgyvendinimo paslaugų kokybės analizė. (2015 m. Gegužės 11 d.). http://www.mokslobaze.lt/viesbucio-the-savoy-hotel-apgyvendinimo-paslaugu-kokybes-analize.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 08 d. 20:19