Viešbučių vadybos praktika


Turizmo praktikos ataskaita. Įvadas. Įmonės charakteristika. Įmonės vykdomos veiklos. Apgyvendinimas. Maitinimo paslaugos. Grupių priėmimas. Papildomos paslaugos. Veiklos vertinimas pagal statusą. Įmonės darbuotojai. Paslaugų teikimo procesas. Dalyvavimas viešbučio veikloje. Marketingo veikla. Konkurentai. Klientų segmentai. Nuolaidos. Problemų identifikavimas. Išvados.


Šiais metais turėjau galimybę atlikti trečiąją profesinę praktiką viename iš Lietuvos kurortų, Palangoje įsikūrusiame viešbutyje „Rąžė“. Praktikos vietą susiradau pati. Viešbutis „Rąžė“ yra 3* , įsikūręs Palangos miesto centre. Tai jaukus viešbutis, kuriame yra 19 kambarių, valgykla bei restoranas.

Tikslas

Parašyti profesinės praktikos ataskaitą, remiantis pateiktomis praktinėmis užduotimis, apie viešbutį „Rąžė“.

Uždaviniai

•Pateikti įmonės charakteristiką.

•Aptarti įmonės vykdomas veiklas.

•Aptarti įmonės valdymo struktūrą ir darbuotojus.

•Apibūdinti viešbučio paslaugu teikimo procesus

•Aptarti įmonės klientų segmentavimą.

•Aptarti įmonės apskaitos dokumentus.

•Aptarti man skirta individualia užduotį.

Viešbučių vadybos praktika. (2014 m. Lapkričio 03 d.). http://www.mokslobaze.lt/viesbuciu-vadybos-praktika.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 05 d. 10:35