Viešbutis ''Sky hotel'' verslo planas


Ekonomikos verslo planas. Įvadas. Verslo idėjų generavimas. Verslo idėjų pristatymas. Verslo idėjų palyginimas ir atranka. Atrinktos verslo idėjos charakteristika esmė, naujumas, simbolinis pavaizdavimas. Organizacinės aplinkos analizė. Išorinės aplinkos analizė. Vidinės aplinkos analizė. SSGG analizė. Organizacijos kūrimas verslo idėjos įgyvendinimui. Organizacijos forma. Organizacijos kultūra, filosofija, vizija ir misija. Tikslai. Organizaciniai sprendimai. V aldymo stilius. Organizacijos valdymo struktūra. Personalas. Vadovavimo sprendimai. Motyvavimo priemonių nustatymas. Darbuotojų ugdymo priemonių numatymas. Kontrolės sprendimai. Ganto grafikas. Kontrolės metodai paslaugos kokybės užtikrinimui. Išvados. Literatūros sąrašas.


Šioje namų darbo užduotyje mes pristastysime savo verslo idėją-viešbutį ore, kurią išsirinkome idėjų generavimo metodu. Darbe idėją smulkiai apibūdiname, aiškiai apibrėžiame jos tikslus, veiklos sritis, analizuojame verslo vidinę bei išorinę aplinką. Atskleidžiame pagrindinius viešbučio gyvavimo tikslus, galimybes, sritis, kuriose ši verslo naujovė vėliau tobulės, taip pat ko tikimasi iš šio verslo.

Daug galvojome kokia tai galėtų būti verslo idėja, siūlėme įvairiausias savo idėjas kol nubalsavus išsirinkome viena. Iš keletos mūsų sugalvotų verslo idėjų, panaudojant idėjų generavimo metodus atrinkome vieną, mūsų nuomone, pačią produktyviausią verslo idėją - viešbutį ore. Tai daug diskusijų sukėlusi, įdomi ir gana sunkiai įgyvendinama idėja. Viešbutis ore žmonėms gali pasiūlyti daug įvairovės, įdomybių ir naujovių. Juk kuo toliau, tuo labiau žmonės tampa reiklesni, reikalauja įdomybių. Ši idėja gali įgyvendinti jų poreikius ir suteikti galimybę patirti naujų pojūčių.

Mes pasirinkome šią idėją dėl to, jog manome, kad tai yra įdomus verslo projektas, kuriam įgyvendinti reikia nemažai pastangų. Tai naujas viešbutis, kuriam davėme pavadinimą „SKY HOTEL“. Daugelis žmonių norėtų apsilankyti šiame viešbutyje ir susipažinti su jo teikiamomis naujovėmis bei patogumais.

Šios idėjos įgyvendinimas reikalavo daug lėšų ir pastangų, tačiau manoma, kad visa tai atsipirks. Atsiras daugybė žmonių, kurie norės paviešėti šiame viešbutyje ir pasimėgauti jo teikaimai privalumais.

Įmonės išorinę aplinką sudaro tiesioginė ir netiesioginė aplinka.

Vartotojai. Kaip žinome vartotojai yra visų svarbiausias dalykas, nes būtent dėl jų egzistuoja organizacija. Tai padeda jai išsilaikyti.

Konkurentai. Labai svarbus aspektas yra konkurencija. Norint išsilaikyti ir išlikti populiariam viešbučiui teks konkuruoti dėl klientų su kitomis firmomis.

Žmonės. Tai darbuotojai, kurie dirbs viešbutyje. Visi žinome, kad žmogų labiausiai išskiria jo gabumai. Gabumų vystymas padeda žmonėms tapti gerais specialistais. Įmonei reikalingi plačios specializacijos geriausi specialistai. Tai padeda įmonei ilgai klestėti, nes išugdyti geri specialistai daro mažiau klaidų, tai padeda išvengti didesnių nuostolių. Darbuotojas yra svarbiausias veiksnys siekiant užsibrėžto tikslo.

Technologijos. Viešbutyje bus naudojamos pačios naujausios technologijos. Ekologiškas kuras ir naujo dizaino lėktuvai naudojami tam, kad užtikrintų kuo mažesnę aplinkos taršą. Iš anksto bus sudaromi maršrutai pagal kuriuos skraidys lėktuvai, kad neiškiltų jokių nesusipratimų.

Technikos poveikis firmoje rekšisi pokyčiais, revoliucijomis, naujais standartais bei įrengimais.

SSGG analizę sudaro keturios pagrindinės dalys, tai stiprybės, silpnybės, galimybės ir grėsmės. Norint sudaryti stiprybių stulpelį reikia atsakyti į kelis pagrindinius klausimus:

Norint išanalizuoti silpnybes reikia atsakyti į pateiktus klausimus:

Grėsmėms, bei galimybėms apibūdinti:

Tokia inovatyvi ir nedradicinė idėja labiau pritrauktų naujovių ieškančius žmones. Žmones kurie norėtų pabandyti patirti kažką naujo, mėgstančius originalius projektus arba verslo žmones norinčius iš taško A į tašką B nukeliauti netradiciniu būdų kuris atspindętų jų socialinį statusą. Atrodytų jog siekiame privilioti tik pasiturinčius asmenis, tačiau savo paslaugas bandytumėme pritaikyti ir kitiems segmento atstovams – dirbantiesiems žmonėms. Mūsų lektuve būtų irengta keletas kambarių kurie skirtūsi prabangos lygiu. Taip kiekvienas norintysis galėtų išbandyti mūsų paslaugas. Manome jog mūsų paslauga susidomėjusiųjų žmonių amžius svyruotų nuo 28-50 metų. Pasitelkę įvairias priemones tokias kaip ‘’facebook’’savo tinklalpį ar greitajį kokybės numerį stengtumėmės išsiaiškinti ko skirtingų socialinių sluoksnių žmonės iš mūsų noretų. Labiau pasiturintiems žmonėms svarbiausia būtų prabanga, savo įvaizdžio sudarymas, todėl tokiems klientams tektų paruošti special kambarį mūsų viešbutyje, taip pat jam panorėjus aprūpinti transportu. Manome jog tokie žmonės sudarytų apie 45proc. Mūsų klientų ir būtų galimi daugkartiniai klientai. Tuo tarpu žmonės kurie naudotųsi mūsų paslaugomis reikalautų šiek tiek mažesnio lygio prabangos jie sudarytų apie 35proc klientų, Likusioji dalis būtų darbo klasės žmonės, kurie kaip individas mūsų paslaugomis naudotusi rečiau tačiau bendras jų skaičius leistų mums suprasti jog judame tinkama linkme.

  • Ekonomika Verslo planai
  • 2015 m.
  • Lietuvių
  • 20 puslapių (3219 žodžių)
  • Universitetas
  • Ekonomikos verslo planai
  • Microsoft Word 44 KB
  • Viešbutis ''Sky hotel'' verslo planas
    10 - 9 balsai (-ų)
Viešbutis ''Sky hotel'' verslo planas. (2015 m. Gegužės 20 d.). http://www.mokslobaze.lt/viesbutis-sky-hotel-verslo-planas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 10 d. 12:53