Viešbutis „Winnetu oceanside resort“ praktikos ataskaita


Turizmo praktikos ataskaita.

Paveikslėliai. Įvadas. Įmonės veikla ir jos valdymo organizacinė struktūra. Įmonės veikla ir paslaugos. Įmonės valdymo – organizacinė struktūra. Įstaigos ar jos padalinių veiklos administravimas, remiantis organizacijų sisteminio valdymo principais. Įstaigos padalinio (biuro) darbo planavimas, strateginės kontrolės sritis ir darbo kontrolė. Administratoriaus kompetencijų ribose priimamų racionalių sprendimų procedūrų analizė. Įmonės dokumentų rengimas, tvarkymas, saugojimas, taikant it. Įmonės personalo vadybos principai. Personalo paieškos, atrankos, įdarbinimo organizavimas. Įstaigos padalinio (biuro) klientų srautų valdymo ir informavimo efektyvūs metodai. Praktikos metu įgytų įgūdžių stiprinimas ir karjeros vystymo galimybės. Profesinės etikos reikalavimai, bendravimo standartai, konfliktinių situacijų valdymo procedūros, pateikti jų pavyzdžiai. Darbo etika ir bendravimo standartai. Konfliktinių situacijų valdymas. Konfliktinių situacijų pavyzdžiai. Išvados. Literatūra.


Pagrindinė įmonės veikla – žmonių apgyvendinimas, svetingumas, viešbučio administravimas bei žmonių užimtumas viešbučio siūlomoje veikloje bei pramogose tiek suaugusiems, tiek vaikams.

Viešbučio buveinė: Edagartown miestelis, Martha‘s Vineyard sala, Masačiuseco valstija, Amerika.

Pagrindinė įmonės veikla – žmonių apgyvendinimas, svetingumas, viešbučio administravimas bei žmonių užimtumas viešbučio siūlomoje veikloje ar pramogose tiek suaugusiems, tiek vaikams.

Winnetu Oceanside resort viešbutis 2013 metų Bostono laikraštyje buvo išrinktas geriausiu viešbučiu visoje Martha‘s Vineyard saloje. Tai yra todėl, kad tai yra vienitelis viešbutis, kuris siūlo tiek daug visokiausių patogumų, veiklos bei užsiėmimų tiek vaikams, tiek suaugusiems, tiek visai šeimai. Toliau bus išvardinta viešbučio teikiamos paslaugos eilės tvarka nuo populiariausių iki mažiausiai populiarių.

Autobusas viešbutis - miestelio centras – viešbutis;

Vaikų užimtumo salėje kiekvieną dieną vykdavo vakarinis filmų žiūrėjimas vaikams. Taip pat užimtumo centras siūlydavo aukles vaikučiams, jei tėvai vakarais norėdavo išeiti į miestelį pavakarieniauti ar nueiti į kiną.

Kaip jau minėjau Amerikiečiai yra labai atsipūtę, todėl ateidamas ten dirbti niekada negali žinoti, kokiose paeigose būsi.

Šiame skyriuje aprašoma, kas tai yra organizacija, kokios penkios pasikartojančios organizacijų problemos vyrauja Lietuvoje. Kas tai yra sisteminis požiūris į organizacijos valdymą. Taip pat šiame skyriuje nagrinėjami organizacijų sisteminiai valdymo principų skirtumai tarp Lietuvos ir Jungtinių Amerikos Valstijų.

Organizacija – tai socialinė sistema, kurios pagrindas – tarpusavio ryšiai. Sisteminio valdymo principai padeda vadovui, verslo savininkui įžvelgti organizacijose veikiančias sistemas, įtakoti esmines sistemines sąsajas. Sisteminio mąstymo dėka matomas visapusiškas organizacijos paveikslas, atrandama daugiau veiklos galimybių, sėkmingiau sprendžiamos sudėtingos situacijos ir veikiama neapibrėžtumo sąlygomis, teigia „Blumenstein organization consulting“ įmonės vadovas.

Lietuvoje vyrauja penkios pasikartojančios organizacijų problemos:

Lietuvoje dažniau veikia „nugalėtojo - pralaimėtojo“ santykiai, trūksta bendradarbiavimo kultūros, supratimo apie jos vertę organizacijai.

Ryšiai tarp akcininkų, motininių ir dukterinių kompanijų yra labai supainioti, trūksta aiškumo ir paprastumo.

Įmonių savininkų ir direktorių funkcijos nėra aiškiai atskirtos, dėl to kyla prieštaravimai tarp savininkų ir direktorių.

Daugelyje organizacijų supainiotos organizacinės struktūros, neatitikimas tarp formalių ir neformalių struktūrų, nėra aiškumo, kas priima sprendimus ir prisiima atsakomybę.

Kompanijose trūksta vienijančios idėjos, kas fokusuoja komandą veikti viena kryptimi.

Šių veiksnių pasėkoje didelė organizacijos energijos dalis yra nukreipta į neišspręstus konfliktus bei nesutarimus, kas mažina jos funkcionalumą ir kaip pasekmę lemia komandos fokuso į tikslus trūkumą. Lietuvoje nėra pakankamai išvystyta sistemino požiūrio kultūra, vadovams reikalingi papildomi gebėjimai tam, kad jie suprastų ryšius tarp sistemos elementų ir gebėtų įtakoti priežastis, o ne pasekmes.

Atsakingas kiekvienas už savo padarytą darbą tiek pat vienodai, kiek ir kiti darbuotojai, tačiau nusiskundimai pasiekia tik aukščiausius vadovus

Vyrauja tik viena idėja, kad klientas būtų patenkintas

Antras esminis skirtumas yra tas, kad Lietuvoje visuomet yra prioritetas klientui, tačiau mes kiekvienos įmonės darbuotojai žino, kaip apgauti klientus, kad kuo daugiau pelno atitektų įmonei. Amerikoje yra visiškai atvirkščiai. Kiekviena įmonė, net ir pačios didžiausios įmonės, kurios neturėtų sukti sau galvos dėl klientų, nes jų yra milijonai ne tik Amerikoje, bet ir visame pasaulyje, stengiasi pradžiuginti kiekvieną klientą ieškodami kompromiso, tarp kliento ir tarp gerovės įmonei bei žinoma pelno.

Trečias esminis skirtumas yra tas, kad Lietuvos įmonėse nežinia, kas prisiima atsakomybę, visi jos nori atsikratyti ir galų gale nei vienas padaręs klaidą nelieka kaltas. Amerikoje problema niekada neišlįs į viešumą, o su atsakingu asmeniu bus pasitarta akis i akį.

  • Turizmas Praktikos ataskaitos
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 36 puslapiai (6539 žodžiai)
  • Kolegija
  • Turizmo praktikos ataskaitos
  • Microsoft Word 1237 KB
  • Viešbutis „Winnetu oceanside resort“ praktikos ataskaita
    10 - 8 balsai (-ų)
Viešbutis „Winnetu oceanside resort“ praktikos ataskaita. (2016 m. Birželio 04 d.). http://www.mokslobaze.lt/viesbutis-winnetu-oceanside-resort-praktikos-ataskaita.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 05 d. 10:35