Viešieji ryšiai mados industrijoje


Vadybos kursinis darbas. Klaipėdos universitetas. Viešųjų ryšių svarba mados industrijoje. Mados industrijos istorija. Mados ir viešųjų ryšių santykis. Viešųjų ryšių ištakos ir strategijos. Juodosios viešųjų ryšių technologijos. Viešųjų ryšių tobulinimo patarimai.


tai skatina pardavimų apimties didėjimą ir uždirbamą pelną dizaineriui ar kompanijai;

informacija vartotojui apie kainas, kokybę, vietą, kur galima nusipirkti pageidaujamą daiktą.

Viešųjų ryšių ištakos ir strategijos. Analizuojant viešųjų ryšių ištakas, būtų sunku pasakyti, kada tiksliai jie atsirado, tačiau jau seniai buvo aišku, kad norint užkariauti rinką, yra svarbu sukurti gerą reputaciją. Tinkamai sukurtas organizacijos įvaizdis įtakoja prekės ar paslaugos žinomumą ir perkamumą. Vis labiau įsivyraujant konkurencijai globaliame versle, išsilaikyti galima tik tuomet, jei pasirinkta reklama ir įvairūs komunikacijos instrumentai padeda įtikinti klientus, kad būtent jiems ir būtent ši produkcija yra verta dėmesio. Todėl galima teigti, kad pats didžiausias turtas organizacijoje – reputacija ir prekės ženklas.

Pastaruoju dešimtmečiu viešųjų ryšių vystymąsis perėjo iš reaktyvaus nacionalinio lygmens į globalinį proaktyvųjį. Informacinių technologijų, komunikacijos ir žiniasklaidos plėtra, globalaus verslo ir ekonomikos augimas didina viešųjų ryšių svarbą mados industrijoje. Viešųjų ryšių strategijos kūrimas ir įgyvendinimas tampa svarbiausiais uždaviniais mados ekspertams. Viešieji ryšiai vis labiau tampa svarbiausiu įrankiu formuojant įvaizdį net tik mados industrijoje veikiančioms organizacijoms, bet ir visam globaliam verslui. Kadangi įprasti žiniasklaidos šaltiniai vis labiau praranda savo įtaką, ir tik šiomis tradicinėmis priemonėmis sudėtinga pasiekti visą reikiamą auditoriją, mados atstovai turi pasirinkti tokią viešųjų ryšių strategiją ir informacijos pateikimo kanalus, kad patektų į reikiamą rinkos nišą. Viešųjų ryšių specialistai naudojasi labiausiai populiariomis komunikavimo priemonėmis tokiomis, kaip socialiniai tinklai Facebook, Twitter, Instagram ir kt.

Tai sparčiai paplitusi bendravimo priemonė, kuri padeda pasiekti labai plačią auditoriją, bendrauti su esamais ir potencialiais vartotojais, save reklamuoti, ieškoti partnerių, o vartotojų nuomonės išsakymai padeda formuoti tam tikras verslo idėjas, šalinti negatyvus, toks bendravimas padeda atliekant rinkos tyrimus bei mažina rinkodaros kaštus. Žmonės pradeda vis labiau suvokti viešųjų ryšių teikiamą naudą ir svarbą, jie galėdami prisidėti prie socialinės padėties gerinimo ir svarbių problemų visuomeniniais klausimais sprendimo, prisiriša prie organizacijos ir tampa lojalūs ir aktyvūs vartotojai.

  • Vadyba Kursiniai darbai
  • 2015 m.
  • Lietuvių
  • 8 puslapiai (1765 žodžiai)
  • Universitetas
  • Vadybos kursiniai darbai
  • Microsoft Word 115 KB
  • Viešieji ryšiai mados industrijoje
    10 - 7 balsai (-ų)
Viešieji ryšiai mados industrijoje. (2015 m. Birželio 04 d.). http://www.mokslobaze.lt/viesieji-rysiai-mados-industrijoje.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 05 d. 22:48