Viešieji ryšiai. Organizacijos elgsena krizės metu


Krizinių situacijų valdymas. Krizių komunikacija. Viesuju rysiu kursinis darbas. Viesieji rysiai ir komunikacija kursinis. Viešieji ryšiai diplominis. Krizinės komunikacijos valdymo modelis. Norfa viesieji rysiai. Krizes komunikacijos planas. Uab delano valdymo struktura. Kriziu valdymas darbas.

Vadybos kursinis darbas. Įvadas. Organizacijų krizių komunikacija. Krizės samprata, priežastys ir ypatybės. Krizių komunikacijos planavimas. Komunikacijos krizės metu modeliai ir strategijos. Reputacija situacinės krizių komunikacijos teorijos aspektu. Išvados. Literatūra ir šaltiniai.


Organizacijos savo veikloje anksčiau ar vėliau susiduria su įvairaus pobūdžio krizėmis. Stirprėjant globalizacijai ir konkurencijai, sparčiai vystantis ir modernėjant technologijoms, krizinių situacijų kiekis bei jų įvairovė didėja. Krizinė situacija organizacijai gali atnešti didelių finansinių nuostolių, padaryti daug žalos reputacijai ar netgi sužlugdyti organizacijos veiklą. Tačiau tinkamai suvaldyta krizė gali tapti ir naujų postūmių pradžia. Vadovai dažniausiai suvokia, kad versle krizinės situacijos yra neišvengiamos, nepaisant to, dažnai jie nėra tinkamai pasiruošę galimoms krizinėms situacijoms, per mažai dėmesio skina krizių prevencijai, komunikacinių veiksmų planavimui Darbe nagrinėjama krizių komunikacija yra vienas pagrindinių krizių valdymo elementų.

Kai kuriose užsienio šalyse krizių valdymas bei komunikacija yra tyrinėjami ir taikomi įvairiose organizacijose jau keletą dešimtmečių, tačiau Lietuvoje vis dar mažai domimasi šiuo reiškiniu – parašyta mažai mokslinių straipsnių, beveik nėra atlikta išsamių organizacijos komunikacinės strategijos elgsenos tyrimų, krizimų situacijų atvejų analizės. Krizinių situacijų komunikacijos ypatumų tyrimą apsunkina tai, kad organizacijos labai jautriai reaguoja įvairius veiklos nesklandumus ir nelinkusios viešai kalbėti apie savo padarytas klaidas ar atskleisti prevencines krizių valdymo priemones. Šiuo darbu bandysiu apžvelgti užsienio šalių krizių komunikacijos teorinę medžiagą, paremtą įvairiais mokslininkų atliktais tyrimais

Darbo tikslas - išanalizuoti organizacijų komunikacinę elgseną krizės metu teorijos aspektais. Siekiant šio tikslo iškeliami uždaviniai:

1)Išnagrinėti krizės sampratą, ją sukeliančias priežastis,

2)Išnagrinėtiv krizinių situacijų ypatybes.

3)Išanalizuoti svarbiausius krizių komunikacijos žingsnius, strategijas bei jų taikymo modelius.

4)Įvertinti organizacijos reputaciją Situacinės krizių komunikacijos teorijos aspektu.

  • Vadyba Kursiniai darbai
  • 2012 m.
  • 23 puslapiai (5310 žodžių)
  • Universitetas
  • Vadybos kursiniai darbai
  • Microsoft Word 569 KB
  • Viešieji ryšiai. Organizacijos elgsena krizės metu
    10 - 1 balsai (-ų)
Viešieji ryšiai. Organizacijos elgsena krizės metu. (2012 m. Birželio 30 d.). http://www.mokslobaze.lt/viesieji-rysiai-organizacijos-elgsena-krizes-metu.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 08 d. 20:06