Viešojo sektoriaus marketingo principai


Marketingo kursinis darbas. Įvadas. Viešojo sektoriaus sąvokos. Viešasis interesas ir viešosios gėrybės. Viešojo sektoriaus produktas. Kainodaros principas viešajame sektoriuje. Produkto paskirstymas. Išvados. Literatūros sąrašas. Santrauka.


Kadangi per pastaruosius keletą metų viešojo sektoriaus marketingo reikšmė didėjo, reikėtų paminėti ir V.Smalskio ir kitų autorių parašytą vadovėlį „Viešasis valdymas“, kuriame yra skirtas skyrius marketingui viešajame sektoriuje. Šiame skyrelyje siaurai, bet konkrečiai aptariamas marketingo vaidmuo viešajame sektoriuje, taip pat kaip marketingas susijęs su viešąją politiką ir aptariamas „4P“ modelio principų samprata viešajame sektoriuje.

Darbo objektas - marketingo principai viešajame sektoriuje

Darbo tiklas - išanalizuoti literatūrą ir pateikti susistemintus pagrindinius marketingo principus viešajame sektoriuje.

Tikslui pasiekti keliami uždaviniai :

1. Išanalizuoti aktualią literatūrą.

2. Pateikti viešojo sektoriaus ir paslaugų marketingo sampratas.

3. Išanalizuoti viešojo sektoriaus marketingo pagrindinius principus.

4. Pateikti išvadas.

Viešojo sektoriaus marketingo principai. (2014 m. Spalio 06 d.). http://www.mokslobaze.lt/viesojo-sektoriaus-marketingo-principai.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 11 d. 14:07