Viešojo sektoriaus produktyvumo didinimas recenzija


Politologijos recenzija.

Klaipėdos universitetas. Viešojo sektoriaus produktyvumo didinimas.


Didžiausią dėmesį atkreipiau į trečią skyrių „Produktyvumo sąvokos ir taikymas“ toliau nuosekliai nagrinėjama produktyvumo sąvoka, argumentuojama, kad produktyvumas neatsiejamas nuo viešosios įstaigos teikiamų paslaugų kokybės. Viešosios įstaigos prioritetas – paslaugų gavėjų poreikių patenkinimas. Tam keliami uždaviniai: gerai žinoti organizacijos aplinką, operatyviai ir inovatyviai reaguoti į greitai kintančius vartotojų poreikius. Iš dviejų produktyvumo komponenčių – efektyvumo ir kokybės – svarbesnę dalį užima kokybė. Šiam būdui taikyti būdinga didelė veiklos būdų įvairovė, platūs ryšiai ir bendradarbiavimas su visuomenės bei valdžios struktūromis, visuotinės kokybės vadybos sistemų taikymas. Iš esmės yra tik dvi priežastys, kodėl darbuotojai blogai dirba: arba nežino, kaip dirbti arba jiems nerūpi, kaip jų darbas turi būti tinkamai atliekamas.

Kaip jau minėjau, viešųjų sektorių produktyvumo didinimą sudaro kokybė ir kiekybė.

  • Politologija Recenzijos
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 3 puslapiai (535 žodžiai)
  • Universitetas
  • Politologijos recenzijos
  • Microsoft Word 15 KB
  • Viešojo sektoriaus produktyvumo didinimas recenzija
    10 - 5 balsai (-ų)
Viešojo sektoriaus produktyvumo didinimas recenzija. (2016 m. Birželio 10 d.). http://www.mokslobaze.lt/viesojo-sektoriaus-produktyvumo-didinimas-recenzija.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 08 d. 10:05