Viešosios elektroninės paslaugos


Viešojo administravimo konspektas.

Valdžios samprata. Valdžios dimensijos. Pagrindinės. valdžios iniciatyvų dimensijos. Kas yra. paslaugos. Kokia. paslaugų nauda piliečiams. Kas yra vaiisis. Kas yra vieno langelio principas. Paslaugos teikimo modelis. Kuo remiantis nustatyta 20 pagr. Viešųjų. paslaugų Lietuvoje. Kas yra viešųjų. paslaugų fazės Pirmasis lygis. Informacinio pobūdžio viešosios paslaugos. Antrasis lygis. Trečiasis lygis. Dvipusės sąveikos lygis. Ketvirtasis lygis. Bendradarbiavimo lygis. Kodėl svarbu nustatyti VEP brandos lygį. Modelių tikslas. Kokia yra pagrindinė brandos modelių savybė. Pagrindinė savybė. Kaip vertinamos VEP viešiosios. paslaugos Lietuvoje. Kas yra. demokratija. Pagrindinės kliūtys elektroniniame valdyme. Pagrindinės. Clifft. demokratijos modelio dedamosios dalys. Kaip gali būti vertinama. demokratijos plėtra. Kokios gali būti. demokratijos priemonės. Pagrindinės el. balsavimo kliūtys diegimo. Kokie išskirtini pagrindiniai visur esančios valdžios etapai. Kas yra mobili valdžia. Kas gauna mobilios valdžios naudą. Kokios yra mobiliųjų aplikacijų rūšys. Kokios priežastys gali lemti mobiliųjų aplikacijų naudojimą.


1.E. valdžios samprata- Valstybinės informacijos publikavimas internete bei viešųjų paslaugų teikimas internetu. Už e.v. atsakinga VRM.

2.E. valdžios dimensijos- e. demokratija,e. komercija; Pagrindinės e. valdžios iniciatyvų dimensijos: 1) Piliečiai, verslo subjektai ir visuomenė, Politikai,Viešosios institucijos;2) E.Demokratija: politinių procesų atlikimas panaudojant IKT;3) E.paslaugos: Piliečių ir verslo subjektų apatarnavimas; 4) E.administravimas: Valdymas ir kontrolė.

3. Kas yra e. paslaugos -paslaugos teikimas per atstumą, elektroninėmis priemonėmis perduodami duomenys, naudojant el. ryšių įrangą, Paslaugos, kurios remiasi informacinėmis technologijomis ir yra teikiamos elektroniniais kanalais. e. paslaugų rūšys- Viešąsias- tai valstybės ar savivaldybių įsteigtų specialių įstaigų veikla, teikianti gyventojams socialines, švietimo, mokslo, kultūros, sporto ir kitas įstatymų numatytas paslaugas.,Privačias- paskirtis užtikrinti ir padėti plėtoti tarp paslaugų gavėjų ir teikėjų sąžiningus, abipuse nauda pagrįstus santykius.

4. Kokia e. paslaugų nauda piliečiams:Laiko išteklių taupymas, Nereikia rūpintis paslaugos teikimo eiga, Paslaugos suteikimo laikas, vieta. Valstybei- Valdžios struktūrų darbo našumo gerinimas,Piliečiams padedama aktyviau įsitraukti į valstybės valdymo procesą, Efektyvus viešosios informacijos teikimas gyventojams, Viešųjų paslaugų teikimo gyventojams tobulinimas, Visapusiškas visuomenės skaitmeninis integravimas.

Viešosios elektroninės paslaugos. (2016 m. Gegužės 18 d.). http://www.mokslobaze.lt/viesosios-elektronines-paslaugos.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 08 d. 04:25