Viešųjų e - paslaugų organizavimo ypatumai


Vadybos kursinis darbas. Įvadas. Viešųjų elektroninių paslaugų samprata ir pagrindiniai bruožai. Viešųjų e – paslaugų teikimo modeliai. Informacinės technologijos padeda kurti patogesnį gyvenimą. Sukurta infrastruktūra atveria galimybes. Internete gimstantis verslas. Praktinė dalis. Viešųjų elektroninių paslaugų organizavimas. Elektroninės valdžios diegimo aspektai Lietuvoje. E. Valdžios plėtros valdymo struktūra Lietuvoje. Institucijos, atsakingos už elektroninių paslaugų diegimą šalyje. Viešųjų elektroninių paslaugų pateikimas Lietuvoje. Viešųjų elektroninių paslaugų organizavimo ir plėtros problemos. Naudojimasis viešosiomis e – paslaugomis Lietuvoje. Išvados. Literatūros sąrašas.


Tyrimo objektas: viešųjų e – paslaugų organizavimas.

Darbo tikslas: išanalizuoti viešųjų e – paslaugų organizavimo ypatumus.

Darbo uždaviniai:

•Glaustai pateikti viešųjų elektroninių paslaugų sampratą;

•apibrėžti, kas yra viešojo sektoriaus elektroninės paslaugos ir kokie yra jų teikimo modeliai;

•sužinoti, kas organizuoja viešąsias e – paslaugas;

•išsiaiškinti, kaip vyksta viešųjų e-paslaugų organizavimas;

•sužinoti pagrindines viešųjų e – paslaugų organizavimo problemas;

•išsiaiškinti viešųjų e – paslaugų naudojimosi dažnumą ir patogumą Lietuvoje.

  • Vadyba Kursiniai darbai
  • 2013 m.
  • 26 puslapiai (5413 žodžių)
  • Universitetas
  • Vadybos kursiniai darbai
  • Microsoft Word 1090 KB
  • Viešųjų e - paslaugų organizavimo ypatumai
    10 - 4 balsai (-ų)
Viešųjų e - paslaugų organizavimo ypatumai. (2013 m. Lapkričio 12 d.). http://www.mokslobaze.lt/viesuju-e---paslaugu-organizavimo-ypatumai.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 11 d. 16:01