Viešųjų e-paslaugų analizė valstybinėje įmonėje „Regitra“


Viešojo administravimo kursinis darbas. Teorija. Paslaugų teikimas. Administracinės paslaugos. Elektroninės paslaugos bedarbiams ir ieškantiems darbo. Elektroninės paslaugos darbdaviams. Juridninių asmenų registravimo elektroninė paslauga. Elektroninės paslaugos gyventojams, apdraustiems socialiniu draudimu. Elektroninės aslaugos draudėjams, privalomai draudžiantiems darbuotojus socialiniu draudimu. Nekilnojamo turto sandorių viešoji elektroninė paslauga(NETSVEP). Viešosios e. Paslaugos. Praktika. Įmonės veikla. Vykdomi projektai. E. Paslaugos. Pagrindinės veiklos sritys. Vairuotojo pažymėjimų išdavimas (keitimas). Transporto priemonių registravimas. Registrų duomenų teikimas. Registracija egzaminams. VĮ „Regitra“ veiklos strategija. Svarbiausios įgyvendintos priemonės. Išvados ir rekomendacijos. Literatūros sąrašas.


Šio darbo tikslas išanalizuoti viešųjų e. paslaugų veiklos analizę ir jos veikimą vastybinėje įmonėje „Regitra“.

Uždaviniai:

•išsiaiškinti pagrindinius paslaugos teikimo aspektus;

•išsiaiškinti pagrindines paslaugų grupes;

•išsiaiškinti pagrindinius viešųjų e. paslaugų aspektus;

•patyrinėti „ Regitros“ veiklą;

•susipažinti su vykdomais projektais;

•įvertinti pagrindines įmonės veiklos sritis;

•susipažinti su „ Regitros“ strategija.

Tyrimo objektas- viešųjų e. paslaugų veikla.

Šiame darbe bus atlikta teorijos apžvalga, pagrindinėms įmonės veiklos sritims bus nustatyta paslaugų grupė, viešųjų e. paslaugų modelis , bus atliktas viešųjų e. paslaugų vertinimas lygiais tai pat atlikau anketa apie „Regitra“ teikiamas internetines paslaugas.

Viešųjų e-paslaugų analizė valstybinėje įmonėje „Regitra“. (2014 m. Kovo 26 d.). http://www.mokslobaze.lt/viesuju-e-paslaugu-analize-valstybineje-imoneje-regitra.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 05 d. 22:40