Viešųjų e-paslaugų kūrimo iššukiai ir pavojai


Viešojo administravimo skaidrės. Viešųjų e-paslaugų kūrimo iššukiai ir pavojai. Darbo tikslas. Kas tai yra viešoji e-paslauga? E-paslaugų pagrindiniai tikslai. Elektroninio portalo samprata. Iššukiai. Technologinės kliūtys. Finansinės kliūtys. Pavojai. Praktinio pavyzdžio analizė. Vertinimas. Išvados. Literatūros sąrašas.


Pristatyti viešųjų e-paslaugų kurimo iššukius ir pavojus;.

Optimizuoti viešųjų paslaugų teikimą visuomenei ir verslo atstovams;2) didinti visų valdymo ir vadybos šalies rinkėjų dalyvavimą;3) augimas technologijų supratimo ir įgūdžių piliečiams;4) sumažinimas įtakos tokių faktorių, kaip geografinę vietą laipsnį.

Nepakankamai spartus ar stabilus interneto ryšys; Programinę ir kompiuterinę įrangą; Nepakankamos technologinės žinios.

Lėšos diegiant ir tobulinant elektronines paslaugas; Reklama; Per mažas finansavimas.

Naudotojų trūkumas; Naujų e-paslaugų atsiradimas; E-paslaugos registravimo procesas; Valdžia kaupia vis daugiau asmeninės informacijos; Techninės klaidos; Per daug informacijos;.

Viešųjų e-paslaugų kūrimo iššukiai ir pavojai. (2015 m. Kovo 25 d.). http://www.mokslobaze.lt/viesuju-e-paslaugu-kurimo-issukiai-ir-pavojai.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 09 d. 23:29