Viešųjų e. paslaugų marketingo strategijos analizė valstybinėje įmonėje „regitra“


Viesuju paslaugu marketingas. Kursinis darbas regitra.

Marketingo kursinis darbas. Įvadas. Teorija. Marketingo strategija. Paslaugų marketingas. Viešosios e. Paslaugos. Praktika. Įmonės veikla. Vykdomi projektai. E. Paslaugos. Pagrindinės veiklos sritys. Vairuotojo pažymėjimų išdavimas (keitimas). Transporto priemonių registravimas. Registrų duomenų teikimas. Registracija egzaminams. VĮ „Regitra“ veiklos strategija. Išvados ir rekomendacijos. Literatūros sąrašas.


Šio darbo tikslas išanalizuoti viešųjų e. paslaugų marketingo strategija ir jos veikimą vastybinėje įmonėje „Regitra“.

Uždaviniai:

•išsiaiškinti pagrindinius marketingo strategijos aspektus;

•išsiaiškinti pagrindinius paslaugų marketingo aspektus;

•išsiaiškinti pagrindinius viešųjų e. paslaugų aspektus;

•patyrinėti „ Regitros“ veiklą;

•susipažinti su vykdomais projektais;

•įvertinti pagrindines įmonės veiklos sritis;

•susipažinti su „ Regitros“ strategija.

Tyrimo objektas- viešųjų e. paslaugų marketingo strategija

Šiame darbe bus atlikta teorijos apžvalga, pagrindinėms įmonės veiklos sritims bus nustatyta paslaugų grupė, viešųjų e. paslaugų modelis ir bus atliktas viešųjų e. paslaugų vertinimas lygiais.

  • Marketingas Kursiniai darbai
  • 2013 m.
  • 22 puslapiai (4995 žodžiai)
  • Universitetas
  • Marketingo kursiniai darbai
  • Microsoft Word 70 KB
  • Viešųjų e. paslaugų marketingo strategijos analizė valstybinėje įmonėje „regitra“
    10 - 2 balsai (-ų)
Viešųjų e. paslaugų marketingo strategijos analizė valstybinėje įmonėje „regitra“. (2013 m. Lapkričio 28 d.). http://www.mokslobaze.lt/viesuju-e-paslaugu-marketingo-strategijos-analize-valstybineje-imoneje-regitra.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 08 d. 11:53