Viešųjų paslaugų vadyba


Viesuju paslaugu vadybos sistemos supratimas. Viesuju paslaugu vadybos dalykas ir objektas. Viešųjų paslaugų organizacijų tipai. Administracijos vadovas pareigos.konspektas. Viesuju paslaugu teikimo procesas ir jo valdymas:metodinis, funkcinis, ekonominis, organizacinis turinys. paslaugu istatyma. Visuomenes ir vartotoju dalyvavimas ir kontrole priimant sprendimus.

Vadybos konspektas. Viešųjų paslaugų vadybos dalykas ir objektas. Viešojo intereso, viešojo sektoriaus, viešųjų paslaugų kategorijų samprata, turinys ir sąveika šiuolaikinėje visuomenėje. Viešųjų ir biudžetinių įstaigų veikla, teikiant viešojo administravimo paslaugas. Paslaugų grupės, valstybei ir savivaldybėms, privačiam sektoriui priskiriamos viešosios paslaugos. ES viešųjų paslaugų apibrėžimas suprantamas kaip bendro intereso paslaugų konceptas (services in the general interest) transporto, energetikos ir komunikacijų paslaugų ypatumai. Paslaugų vadybos teorijos, jų ypatumai, istorinė raida ir taikymo praktika viešojo sektoriaus institucijose ir privačiose įmonėse. Viešųjų paslaugų vadybos sistemos supratimas, vadybos tikslai, uždaviniai, principai, funkcijos, priemonės ir teisinis reglamentavimas. Viešųjų paslaugų institucijų, organizacijų ir įmonių tipai, jų veiklos pobūdis bei paslaugų teikimo vadybos ir organizavimo ypatumai. Viešųjų paslaugų teikimo procesas ir jo valdymas metodinis, funkcinis, ekonominis, organizacinis turinys. Paslaugų įstatymas. Paslaugų organizacijos bei įmonės valdymo ir organizacinė struktūra, valdymo ir atstovavimo organų formavimas, įgaliojimai ir teisės. Administracijos vadovo pareigybės, funkcijos ir atsakomybė. Viešojo ir privataus sektoriaus partnerystė. Visuomenės institucijų ir vartotojų dalyvavimas paslaugų teikimo proceso valdyme ir kontrolėje. Viešųjų paslaugų vadybos sprendimai priėmimo etapai, technologija, kontrolė. Visuomenės ir vartotojų dalyvavimas ir kontrolė priimant sprendimus. Viešųjų paslaugų institucijų personalo vadyba. Vadovų valdymo principai. Viešųjų paslaugų planavimas, esmė, principai ir etapai, periodiškumas. Viešojo sektoriaus institucijų strateginis planavimas, jo tikslai.


Remiantis OECD šalių patirtimi (ekonominė bendradarbiavimo ir plėtros organizacija) vadovų valdymas grindžiamas šiais pagrindiniais principais:

•Siekiant užtikrinti geresnius įstaigų veiklos rezultatus ir paskatinti žinių ir patirties judėjimą ir keitimąsi, vadovai dažniausiai skiriami nustatytam terminui. Daugumoje šalių aukščiausio lygio valstybės tarnautojams ir įstaigų vadovams yra taikoma kadencija. Pasibaigus kadencijai, gerai vertinamiems vadovams sudaroma galimybė rotuoti į kitas panašias pareigas.

• Vadovų atranka remiasi vidine ir išorine konkurencija, didelis dėmesys skiriamas vadovavimo kompetencijų nustatymui. OECD šalyse atrenkant vadovus atidžiai tikrinamos vadovavimo kompetencijos, pasitelkiami įvertinimo centrai (angl. assessment centers), gebantys profesionaliai pateikti pasiūlymus dėl reikalavimų vadovų pozicijoms, įvertinti pretendentų į vadovus gebėjimus ir išrinkti galimus pretendentus.

Taip pat veikia greitos karjeros (angl.

  • Vadyba Konspektai
  • 2013 m.
  • 14 puslapių (6859 žodžiai)
  • Vadybos konspektai
  • Microsoft Word 60 KB
  • Viešųjų paslaugų vadyba
    10 - 4 balsai (-ų)
Viešųjų paslaugų vadyba. (2013 m. Gruodžio 15 d.). http://www.mokslobaze.lt/viesuju-paslaugu-vadyba.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 08 d. 11:55