Viešųjų ryšių praktika


Vadybos praktikos ataskaita. Lentelių sąrašas. Paveikslų sąrašas. Įvadas. Akcinės bendrovės „šiaulių bankas“ charakteristika. Ab „šiaulių bankas“ veiklos viešinimas. Vidinė ir išorinė komunikacija. Esminė informacija, naudojama AB „Šiaulių bankas“ veiklos viešinimui 2011-2013 metų laikotarpiu. Spaudoje pasirodžisių publikacijų apie ab „šiaulių bankas“ 2013 metais turinio analizė. Ab „šiaulių bankas“ informacijos sklaidos planas, reklama, pranešimas ir pristatymas. Viešosios informacijos sklaidos planas. Reklaminės medžiagos projektas. Pranešimas spaudai. Pristatymas lietuvių ir anglų kalbomis. Išvados. Rekomendacijos. Literatūra ir šaltiniai. Priedai.


Komunikacijos procesai atlieka svarbų vaidmenį ir sąmoningai suformuotose žmonių grupėse – organizacijose, kuriose informacijos mainai, komunikavimas, žmonių santykiai yra tiesioginiai veiksniai, lemiantys efektyvų darbą, sėkmingą tikslų įgyvendinimą ir ilgalaikį organizacijos funkcionavimą.

2. Nustatyti įmonėje taikomos vidinės ir išorinės komunikacijos priemones bei atrinkti ir susisteminta informaciją, naudojamą įmonės veiklos viešinimo strityje bei išanalizuoti informacinių komunikacinių technologijų (IKT) naudojimą ryšiams su visuomene.

3. Atlikti publikacijų apie įmonę spaudoje tyrimą ir numatyti priemonės įmonės įvaizdžiui palaikyti.

4. Parengti įmonės reklaminės medžiagos projektą, informacijos sklaidos planą, pranešimą spaudai, įmonės pristatymą lietuvių ir užsienio (anglų) kalbomis.

Europos plėtros ir rekonstrukcijos bankas (EPRB) suteikė bankui 5 mln. Eurų kredito liniją smulkiojo ir vidutinio verslo finansavimui.

AB „Šiaulių bankas“ pradėjo aktyviai bendradarbiauti su Europos investiciniu banku (EIB) ir Europos investiciniu fondu (EIF).

Bankas prisijungė prie bendrojo grynųjų pinigų bankomatų tinko, kuris šiuo metu jungia 230 bankomatų visoje Lietuvoje.

AB „Šiaulių bankas“ misija – padėti savo klientams augti, įgyvendinant tikslus, siekius ir projektus bei drauge kurti geresnę gyvenimo kokybę Lietuvoje.

2) reiklumas sau, pagarba vienas kitam ir klientams;

Kiekvienas Šiaulių banko darbuotojas savo kasdieniame darbe vadovaujasi tokiais principais:

( Sąžiningumas. Kiekvienoje situacijoje elgiamasi sąžiningai ir garbingai, o suteikiant paslaugas laikomasi pažadų ir nesiimama apgaulės.

( Atsakomybė. Vykdydant savo įsipareigojimus klientams ir partneriams visuomet prisiimama atsakomybė už visus veiksmus ir sprendimus.

( Objektyvumas. Tik objektyvūs kriterijai gali lemti sprendimus ir veiklą, todėl netoleruojami interesų konfliktai ir siekiama išvengti emocijų ar giminystės ryšių įtakos. Be to, visuomenei visuomet pateikiama tik teisinga ir faktus atitinkanti informacija.

( Konfidencialumas. AB „Šiaulių bankas“ svarbus pasitikėjimas, todėl užtikrinamas konfidencialios informacijos saugojimas, dirbama tik su patikimais partneriais, o kiekvienas darbuotojas asmeniškai užtikrina informacijos konfidencialumą už banko sienų.

( Teisingumas. Visuomet pateikiama tik teisinga informacija apie paslaugų kainą ir niekada neslepiami papildomi mokesčiai. Dirbama tik teisėtais būdais.

( Pozityvumas. Tikima, jog gera nuotaika tik gerina santykius, darbo kokybę, todėl darbe nepaliekamas neišnagrinėtas nė vienas nesusipratimas su klientais, darbuotojais ar partneriais, o konfliktinės situacijos visuomet sprendžiamos objektyviai ir greitai.

AB „Šiaulių bankas“ pradėjęs darbą Šiauliuose nuolat plėtėsi ir dabar gali džiaugtis 77 teritoriniais padaliniai 39-iuose Lietuvos miestuose. Bankas koja kojon žengia su šiuolaikinėmis bankininkystės tendencijomis, todėl savo klientams gali pasiūlyti daugybę kasdien reikalingų paslaugų:

( Debeto kortelė. Tai mokėjimo kortelės, skirtos saugiai ir patogiai atsiskaityti už prekes ir paslaugas tiek Lietuvoje, tiek užsienyje. Debeto mokėjimo korteles gali įsigyti klientai nuo 8 metų (8 - 18 metų su tėvų sutikimu). Jomis patogu pervesti darbo užmokestį, stipendiją, pensiją ar kitas pajamas. Su šiomis mokėjimo kortelėmis atidaromos ir/ar susiejamos sąskaitos litais.

3. Banko sąskaitos. Tai pagrindinė priemonė kasdienių finansinių reikalų tvarkymui. Klientai turėdami banko sąskaitą AB „Šiaulių bankas“ gali:

( Išsigryninti savo sąskaitoje esančias lėšas kiekviename banko padalinyje.

( Pervesti lėšas litais arba kita užsienio valiuta.

( Naudotis tiesioginio debeto ar periodinio mokėjimo paslaugomis.

4. Mokėjimai. Viena svarbiausių kasdienių finansinių paslaugų – mokėjimai, tai įvairūs mokesčiai, pinigų pervedimai į kitas sąskaitas ir panašūs veiksmai su savo lėšomis. Šiaulių banke mokėjimus galima atlikti visomis gerai žinomomis ir patogiomis formomis, tokiomis kaip vietiniai mokėjimai, tiesioginis debetas, periodiniai mokėjimai, debeto pavedimas, „Moneygram“ grynųjų pinigų perlaidos ir t. t.

( Kreditas su įkeitimu. Jo paskirtis – plėtoti verslui (asmenims, dirbantiems su verslo pažymėjimu), nekilnojamam turtui įsigyti, įvairioms asmeninėms išlaidoms.

( Vartojimo kreditas. Jis patogus norintiems pasiskolinti greitai ir nesudėtingai, nereikia įkeisti turto, nebūtinas gyvybės draudimas, preliminarus atsakymas, ar bus suteiktas kreditas, pateikiamas iš karto.

( Būsto kreditas. Tai kreditas kuris skirtas būstui įsigyti ar statyti, įrengti, remontuoti ar rekonstruoti bei žemės sklypui įsigyti ar namui jame statyti.

( Studijų kreditas. Kreditas skirtas įmokoms už studijas Lietuvos aukštosiose mokyklose apmokėti.

( Lizingo paslaugos. Tai išperkamosios nuomos paslauga, kuria perkant prekę ar paslaugą galima gauti ir naudotis iš karto, o sumokėti už ją dalimis per pasirinktą laikotarpį.

( Daugiabučių namų modernizavimo programa. Paslauga skirta norint gauti kreditą daugiabučių namų modernizavimui, atnaujunimui.

Viešųjų ryšių praktika. (2015 m. Spalio 12 d.). http://www.mokslobaze.lt/viesuju-rysiu-praktika.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 10 d. 09:07