Vietos analizė Šiaulių arena


Verslo analizė. Įvadas. Renginių ir pramogų organizavimo įmonės „Trys karaliai“ veikla. Pareigybių specifika. Renginių organizavimo įmonės „Trys Karaliai“ techninė bazė. Renginių organizavimo įmonės „Trys karaliai“ marketingo programa ir jo aplinka. Renginių organizavimo įmonės ,,Trys Karaliai‘‘ teikiamos paslaugos. Renginių organizavimo įmonės ,,Trys Karaliai‘ kainodara. Renginių organizavimo įmonės ,,Trys Karaliai“ paslaugų pateikimo procesas. Renginių organizavimo įmonės ,,Trys Karaliai“ įvaizdžio analizė. Renginių organizavimo įmonės „Trys karaliai“ personalo valdymas ir kontrolė. Renginių organizavimo įmonės „Trys karaliai“ pagrindiniai draudimai ir nedraudimai. Išvados. Literatūros sąrašas.


Tikslas: išanalizuoti vieną iš segementų renginių organizavime – privačios šventės.

Darbo uždaviniai:

1.Išanalizuoti įmonės veiklos sritis;

2.Išanalizuoti įmonės klientų sudėtį, jų poreikius;

3.Išstudijuoti įmonės marketingo programą (kompleksą), jo aplinką:

a)Išanalizuoti įmonės teikiamas paslaugas: paslaugų įvairovė, lygiai, kokybė, prekinis ženklas;

b)Įmonės paslaugų kainodarą: esamos paslaugų kainos, kainų nustatymo metodai, strategija, nuolaidų sistema;

c)Paslaugų pateikimo procesą: prieinamumas, pasiekiamumas, tarpininkai, pateikti rėmimo programos analizę: reklama, asmeninis padavimas, populiarinimas, ryšiai su visuomene ir jų priemonės;

d)Išanalizuoti marketingo programos elementą, žmones: personalas, vartotojai;

e)Pateikti įvaizdžio analizę: aplinka (interjeras, eksterjeras, ergonimika), problemų sprendimas;

f)Pateikti mikro aplinkos analizę( tiekėjai, tarpininkai, vartotojai, konkurentai);

  • Verslas Analizės
  • 2015 m.
  • 13 puslapių (2028 žodžiai)
  • Verslo analizės
  • Microsoft Word 114 KB
  • Vietos analizė Šiaulių arena
    10 - 9 balsai (-ų)
Vietos analizė Šiaulių arena. (2015 m. Sausio 06 d.). http://www.mokslobaze.lt/vietos-analize-siauliu-arena.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 08 d. 22:15