VIKING žoliapjovės bei jos rinkos tyrimo pristatymas


Marketingo skaidrės. Pristatymo tikslas ir uždaviniai/. Pasirinktos prekės bei jos gamintojo aptarimas. Pagrindinės „VIKING“ žoliapjovės savybės. Prekės tikslinė rinka. Žoliapjovės naudotojų požymiai. Pasirinktos parduotuvės pristatymas. Nuosavybė (savininkai ir skolintojai). Pagrindinė apskaitos lygybė. Pajamos. Sąnaudos. Ūkinių operacijų poveikis pagrindinei apskaitos lygybei.


Darbo tikslas: Pristatyti „VIKING“ žoliapjoves bei atliktą šių žoliapjovių rinkos tyrimą. Darbo uždaviniai: Trumpai aptarti prekės gamintoją bei įvardinti pasirinktą prekę Apibūdinti pagrindines prekės savybes Apibrėžti žoliapjovės tikslinę rinką bei esamų ir potencialių vartotojų požymius Aptarti pasirinktą parduotuvę, kurioje pardavinėjama pasirinkta prekė, bei schematiškai parodyti šios parduotuvės siūlomą prekių asortimentą.

Schematiškai parodyti žoliapjovių asortimento gylį, kuriame yra pasirinkta prekė Aptarti kokios prekės (gamintojai) yra potencialiausi konkurentai pasirinktai prekei Išvardinti konkurentų prekių kainas ir palyginti jas su pasirinktos firmos preke Įvertinti ir grafiškai pavaizduoti mūsų ir konkurentų prekių kainų skirtumus.

Mes pasirinkome įmonės „VIKING“ gaminamą benzininę žoliapjovę. Tai įrenginys, be kurio šiandieniniame pasaulyje neįsivaizduojama graži ir žalia veja. Kodėl būtent „VIKING“ firmos prekė? Nes tai yra viena iš populiariausių ir žinomiausių šios srities prekių gamintojų, kuri pradėjus nuo primityviausių mechaninių žolės pjovimo prietaisų pasirinkdama teisingus marketingo ir įmonės valdymo sprendimus per gana trumpą laiką tapo žoliapjovių pardavimų lydere pasaulyje.

Savybės, kuriomis pasižymi šių laikų „VIKING“ benzininės žoliapjovės: Benzininis variklis , Polimerinis korpusas, Peiliai su sparneliais, Centrinis pjovimo aukščio reguliavimas, Naujoviška žolės surinkimo dėžė, Sulenkiamos rankenos, Stabili rėmo konstrukcija. Su tam tikromis savybėmis susijęs ir „VIKING“ įmonės sėkmės receptas. Ši įmonė nesistengė įdiegti į savo produkciją, tokių naujovių, kurių to laiko vartotojams nereikėjo, „VIKING“ žoliapjovės tobulėjo kartu su žoliapjovių naudotojų poreikiais.

  • Marketingas Skaidrės
  • 2015 m.
  • Lietuvių
  • 14 puslapių (580 žodžių)
  • Marketingo skaidrės
  • MS PowerPoint 395 KB
  • VIKING žoliapjovės bei jos rinkos tyrimo pristatymas
    10 - 4 balsai (-ų)
VIKING žoliapjovės bei jos rinkos tyrimo pristatymas. (2015 m. Lapkričio 19 d.). http://www.mokslobaze.lt/viking-zoliapjoves-bei-jos-rinkos-tyrimo-pristatymas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 10 d. 16:40