Vilkyškių pieninė marketingo aplinka


Marketingo analizė.

Įvadas. AB ,,Vilkyškių pieninė“ charakteristika. Pavadinimas. Raidos istorija. Pagrindiniai tikslai. Organizacijos paskirtis. Vizija. Misija. Organizacijos tipas. Darbinės veiklos evoliucijos etapas. Vykdomų veiklų pobūdis. Organizacijos veiklos produktas. Asortimentas Organizacijos tikslinė rinka. Vartotojų segmentas. Valdymo struktūra. Departamentų skirstymas pagal geografinius regionus ar produktus. Makroaplinkos analizė. Marketingo kompleksinė analizė. Prekė. Kaina. Paskirstymas. Rėmimas. Organizacijos sėkmė rinkoje. Išvados. Šaltiniai.


Įmonės pavadinimas yra kilęs nuo miestelio ,,Vilkyškiai“ pavadinimo, kuriame ir yra įsikūrusicentrinė AB ,,Vilkyškių pieninė“.

AB "Vilkyškių pieninė" pagrindinė veikla – fermentinių sūrių gamyba. Taip pat įmonė superka pieno produktų žaliavas, gamina kitus pieno produktus.

Augimo fazės strategija, nes įmonė vis tobulina produkto kokybę, išranda naujus išskirtinio skonio sūrius, nenustato didelių produktų kainų, tobulina įpakavimo dizainą.

Instrukcija: sudėtis, naudojimo bei laikymo sąlygos ( temperatūra, atsparumas saulės šviesai), galiojimo laikas.

Mugės, parodos, konferencijos, Kauno kolegijos viešas renginys - ,,Karjeros diena“; žymių žmonių bendradarbiavimas (pvz.: televizijos reklamoje M.Kalnietis geria Vilkyškių jogurtą.)

Mūsų nuomone, AB ,,Vilkyškių pieninės“ sėkmės ,,paslaptis“ yra ta, jog ši įmonė yra viena moderniausių pieno produktų gamintojų Lietuvoje. Įmonės vadovas nebijo rizikuoti, vis bandant išrasti naują produktą, kuris ,,užkariautų“ rinką. Be to, ,,Vilkyškių pieninė“ yra vienintelė specializuota sūrių gamintoja šalyje, o tai vartotojams parodo, jog ši pieno produktų gamykla yra atitinkanti visus reikalavimus (didelė dalis vartotojų kreipia didelį dėmesį į kokybę bei higieną). Nereikėtų pamiršti, jog įmonė turi didelius eksporto kiekius, iš kurių gauna ne mažą dalį turimo pelno, tad eksportas yra vienas iš įmonės privalumų.

Ištyrę AB ,,Vilkyškių pieninės“ organizacijos charakteristiką bei išanalizavę šios įmonės marketingo komplekso analizę sužinojome, jog įmonė yra viena didžiausių pieno produktų gamintojų Lietuvoje. Gamykla pasižymi plačiu pieno produktų asortimentu, ypač populiariais gurmaniškais sūriais paruoštais pagal įmonės originalius receptus. AB ,,Vilkyškių pieninė“ ir toliau sėkmingai plečiasi rinkoje, nes ištyrę makroaplinką pastebėjome, kad įmonė turi daugiau palankių aplinkybių, viena jų – maža konkurencija, negu galimų grėsmių. Taip pat sužinojome, jog 2013 metais AB ,,Vilkyškių pieninės“ ženklas buvo išrinktas ,,Metų prekės ženklu“.

  • Marketingas Analizės
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 12 puslapių (1412 žodžių)
  • Kolegija
  • Marketingo analizės
  • Microsoft Word 120 KB
  • Vilkyškių pieninė marketingo aplinka
    10 - 6 balsai (-ų)
Vilkyškių pieninė marketingo aplinka. (2016 m. Balandžio 19 d.). http://www.mokslobaze.lt/vilkyskiu-pienine-marketingo-aplinka.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 07 d. 10:45