Vilkyškių pieninė marketingo tyrimas


Ekonomikos skaidrės. AB „Vilkyškių pieninė“ marketingo tyrimas. Trumpa įmonės charakteristika. Misija ir vertybės. Marketingas. Įmonės logotipas seniau ir dabar (logotipas -reklamuoja prekę, o prekė reklamuoja įmonę). Gaminama produkcija. Įmonės marketingo tikslai. Segmentavimas - tai rinkos skaidymas į dalis, kuriuose vienodai ar panašiai reaguojama į marketingo veiksnius. Rinka segmentuojama pagal šiuos požymius. Tikslinės rinka - nustatymas ir parinkimas. Pozycionavimas - procesas, kurio metu vartotojo galvoje yra kuriamas suvokimas apie prekės vertę. Konkurencija. Kaina ir gaminių paskirstymas ir strategija. Išvados.


Didžiausi AB „Vilkyškių pieninė“ pranašumai yra rinkos segmentas, gera kaina, ištirta rinka, gera finansinė padėtis. Segmentavimas leidžia pritaikyti prekes vartotojų poreikiams, kas savo ruožtu prisideda prie konkrečių prekių konkurencingumo ir pardavimo masto didinimo. Rinkos segmentavimas yra viena iš svarbiausių marketingo veiklų, kuri reikalauja gana didelių išlaidų ir dažnai apima statistines procedūras tiriant bei nustatant egzistuojančius segmentus. Tačiau šie tyrimai yra  ypač svarbūs, norint užkariauti tinkamiausią organizacijai rinkos dalį.

(lytis, amžius, šeimos dydis, užsiėmimas, išsilavinimas, pajamų dydis, religija, tautybė, priklausymas socialinei grupei ir t.t.) pieno perdirbimo prekės yra plačiai vartojamos, jos nėra brangios ir yra prieinamos visiems žmonėms nepriklausomai nuo išvardytų požymių.

( tautos, regionai, šalys, miestuai kaimai, klimatą). Neišskiria miestų, nes užsakomos prekės galima rasti visuose miestuose ir miesteliuos kur tik prekiaujama pieno perdirbtomis prekėmis. Iš užsienio rinkų įmonė daugiau dėmesio skiria ES šalių rinkomis. Įmonei yra pati geriausia galimybė gaminti (klimatas, reljefas, teritorija), nes platus Lietuvos ūkis.

AB „Vilkyškių pieninė“ yra didelė ir stambi įmonė ir jai labiau tinka diferencijavimo strategija, nes kiekvienai tikslinei rinkai pateikia skirtingas prekes, tikėdamasi padidinti pardavimo mastą. Įmonės vartotojas yra suinteresuotas į savo poreikių tikslų įgyvendinimą.

  • Ekonomika Skaidrės
  • 2014 m.
  • 24 puslapiai (1350 žodžių)
  • Ekonomikos skaidrės
  • MS PowerPoint 1231 KB
  • Vilkyškių pieninė marketingo tyrimas
    10 - 4 balsai (-ų)
Vilkyškių pieninė marketingo tyrimas. (2014 m. Spalio 18 d.). http://www.mokslobaze.lt/vilkyskiu-pienine-marketingo-tyrimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 05 d. 14:31