Vilkyškių pieninės strateginė analizė


Ekonomikos kursinis darbas. Įvadas. Išorinės aplinkos strateginė analizė. „Vilkyškių pieninės” makro aplinkos analizė. Analizė pagal penkių konkurencinių jėgų modelį. Organizacijos apibūdinimas. Esama vilkyškių pieninės strategija, konkurencinio pranašumo priemonės ir problemos. Išvados ir siūlymai. Naudota literatūra. Priedai.


Kiekvienos įmonės veikloje strategija atlieka ypatingą vaidmenį. Strategija numato veiklos kryptis, siekiamas pozicijas ateityje, apibrėžia verslo ribas ir rodo jo esmę. Strateginį valdymą sudaro įmonės vizija ir misija, išorinė ir vidinė aplinkos analizė, ilgalaikiai tikslai, strategijos pasirinkimas, strategijos įgyvendinimas, kontrolė. Visi šie procesai padeda suvokti kaip veikia strateginis valdymas. Strateginio valdymo procesas yra pagrįstas įsitikinimu, kad organizacija turi nuolat analizuoti aplinką ir ją supančius veiksnius. Tai leidžia organizacijai greitai sureaguoti ir prisitaikyti prie pokyčių. Geras strateginis vadovavimas turi ganėtinai daug privalumų. Pasirinktas strateginis vadovavimas padeda efektyviai pakeisti veiklos sritį, suformuoti objektyvų požiūrį į organizacijos problemas ir t.t. Kad įmonės veikla būtų veiksminga reikia tikslingai nusistatyti prioritetus ir galimybes, kuriais vadovaujantis, darbas įmonėje būtų efektyvus ir naudingas.

Tikslas – atlikti “Vilkyškių pieninės” strateginę analizę.

Objektas – “Vilkyškių pieninės” strategija.

Uždaviniai:

•Supažindinti su išorinės aplinkos strateginę analizę;

•Atlikti makro aplinkos analizę;

•Išanalizuoti įmonę pagal penkių konkurentų jėgos modelį;

•Apibūdinti organizaciją;

•Išanalizuoti esamą strategiją, konkurencinį pranašumą.

Tyrimo būdas – literatūros šaltinių analizė, įmonės rodiklių analizė.

Išorinė aplinka yra laikoma visuma veiksnių, kurie gali vienaip ar kitaip paveikti strategijos veiklos kryptis. Pagrindinis strateginio valdymo elementas yra strateginė analizė. Išorinės veiklos analizė leidžia įvertinti organizacijos konkurencinę poziciją kitų verslų ar konkurentų atžvilgiu ir leidžia numatyti, kokie procesai ir veiksniai darys didžiulę įtaką organizacijos veiklai ateityje. Galima išskirti du išorinės aplinkos lygius, kiekvienas lygis turi savų bruožų ir juos išanalizavus gali atskleisti skirtinga informacija apie organizacijai gresiančius pokyčius ateityje. Išorinės aplinkos analizės lygiai: makroaplinka, konkurencinė aplinka arba šakinė aplinka.

Vilkyškių pieninės strateginė analizė. (2015 m. Vasario 16 d.). http://www.mokslobaze.lt/vilkyskiu-pienines-strategine-analize.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 03 d. 21:46