Vilniaus duona analizė


Marketingo analizė. Marketingas viešajame sektoriuje. ,,Vilniaus duona‘‘. Trumpa informacija apie įmonę veiklos pobūdis,produktai, įmonės rūšis (pav. AB, UAB viešoji įstaiga, biudžetinė org. Trumpa istorija. Įmonės makroaplinka ekonominė, technologinė, socialinė – kultūrinė, politinė – teisinė, gamtos (SSGG analizė, PEST analizėUAB „Vilniaus duona“ aplinkos analizė. (SSGG) analizė. Tikslinių vartotojų apibūdinimas, tikslinio vartotojo „psichologinis portretas“. Marketingo pasiūlymo pozicionavimas. Marketingo kompleksas.


UAB „Vilniaus duona“ - tai didžiausia ir seniausia duonos kepykla šalyje, savo istoriją pradėjusi dar užpraeito šimtmečio pabaigoje.

Šiuo metu „Vilniaus duona“ yra Lietuvos duonos rinkos lyderiai ir didžiausia kepykla Baltijos šalyse. Joje yra kepama daugiau kaip 60 pavadinimų duonos gaminių ir yra nuolat džiuginami pirkėjai dėka naujų duonos gaminių idėjų. Ji užima apie 27 % šalies duonos rinkos. Bendrovėje dirba 550 darbuotojų, kurie per parą iškepa ketvirtadalį milijono įvairiausių gaminių. „Vilniaus duona" yra tarptautinė duonos gamintoja, eksportuojanti savo produkciją į Baltijos ir kitas šalis.

  • Marketingas Analizės
  • 2014 m.
  • 8 puslapiai (1855 žodžiai)
  • Marketingo analizės
  • Microsoft Word 18 KB
  • Vilniaus duona analizė
    10 - 3 balsai (-ų)
Vilniaus duona analizė. (2014 m. Gegužės 28 d.). http://www.mokslobaze.lt/vilniaus-duona-analize.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 10 d. 05:19