Vilniaus Kolegijos rinkodaros analizė


Ekonomikos savarankiškas darbas.

Įvadas. Vilniaus kolegijos pristatymas, misija, vizija, vertybės. Rinkodaros komplekso programos elementai. Vilniaus kolegijos ptgg analizė. Vilniaus kolegijos pest analizė. Išvados. Informacijos šaltiniai.


Šio savarankiško darbo tikslas yra parašyti aukšosios mokymo įstaigos Vilniaus kolegija rinkodaros analizę, kurią rašant įgytume reikiamų žinių ir sugebėjimų, kurie padėtų suprasti rinkodaros turinį ir reikšmę bei naudingumą analizuojant ir sprendžiant ekonomikos ir verslo problemas.

Rinkodaros komplekso elementai yra vartotojas, prekė/paslauga, kaina, prekių/paslaugų pateikimas ir rėmimas.

3. Pateikimas – tai elementas, apimantis veiksmus ir sprendimus, susijusius su pateikimo būdų parinkimu ir pateikimu vartotojui. Vilniaus kolegijoje vykdomos pirmosios pakopos profesinio bakalauro studijų programos iš visų studijų sričių – humanitarinių, socialinių, fizinių, biomedicinos, technologijos mokslų ir menų. Studijų programa – tam tikros krypties studijų turinio, metodų ir materialiųjų priemonių, studijoms pasitelkiamo akademinio ir profesinio personalo visuma ir jos aprašymas. Studijų programos apimtis skaičiuojama kreditais. Koleginių studijų programų apimtis yra ne mažesnė kaip 180 ir ne didesnė kaip 240 kreditų, iš jų:

4. Rėmimas – tai elementas, kuris apima veiksmus ir sprendimus, kurie siekia informuoti pirkėjus apie prekes ir įtikinti juos prekes pirkti. Kolegija bendradarbiauja su kitomis Lietuvos aukštosiomis mokyklomis, turi internetinę svetainę bei daugybę puslapių socialiniuose tinkluose. VIKO taip pat gerai išvystyti tarptautiniai ryšiai bei partnerystės.

PTGG analizė - tai organizacijos pagrindinis vidinės būklės įvertinimo būdas. Ši, PTGG, analizė naudojama nustatant pagrindinius organizacijos pranašumus, trūkumas, galimybes ir grėsmes.

VIKO yra daugybės aukštųjų mokslo institucijų asociacijų narė (EURASHE; SPACE; ENPHE ir kt.).

Ne iki galo išvystyta trijų valdymo organų bendra atsakomybė;

Per daug tiesiogiai direktoriui pavaldžių valdymo vienetų;

Silpnas Kolegijos tarybos ir vadovybės bendradarbiavimas;

Jauna ir mažai patirties turinti Aukštoji mokykla;

Neaiški bendradarbiavimo ir partnerių pritraukimo strategija.

Vilniаus kоlegijоs užsieniо pаrtnerių, sосiаlinių dаlininkų ir dаrbdаvių nuоmоnė аpie Kоlegiją yrа pаlаnki, jie pаsitiki VIKO. Kolegijos teikiаmų studijų prоgrаmų įvаirоvė, išskirtinumаs, pаklаusа ir dаrbо rinkоs pоreikių аtitikimаs skаtinа jаunimą rinktis būtent Vilniаus kоlegiją.

Studijų prосesаs оrientuоtаs į Eurоpinį studijų lygį bei prаktinę tаikоmąją veiklą. Tаi pаdedа pritrаukti didesnį studentų skaičių. Kоlegijоs аbsоlventų kоnkurenсingumаs įsitvirtinаnt dаrbо rinkоje įrоdо аukštą studijų kоkybę;

Vilniaus Kolegijos rinkodaros analizė. (2016 m. Gegužės 19 d.). http://www.mokslobaze.lt/vilniaus-kolegijos-rinkodaros-analize.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 07 d. 18:38