Vilniaus pergalės rinkos analizė


Marketingo analizė. Įvadas. AB „Vilniaus pergalė“ Rinkodaros aplinkos analizė. AB „Vilniaus pergalė“ produktū ir paslaugų analizė. AB „Vilniaus pergelė“ įmonės kainos politika“. AB „Vilniaus pergalė“ pasiskirstymo kanalų analizė. AB „Vilniaus pergalė Rėmimo koplekso analizė. Išvados. Literatūros sarašas. Priedas.


AB „Vilniaus pergalė“ istorija prasideda nuo konditerijos fabriko „Pergalę“, įkurta 1952 matais. Šiuo metu tai lyderiaujantis fabrika Baltijos šalyse, kurio konditerijos gaminiai garsėja savo kokybe ir orginaliai receptais daugiau kaip 60 metų. Išlaikiusi kokybės ženklą, AB „Vilniaus Pergalė“ siūlo ir plačiausią konditerijos asortimentą Pabaltyje:šokoladas, šokoladinai saldainiai, neglaistyti saldainiai, irisai, šokoladinai batonėliai, chalvos batonėliai, chalva, hematogenas, vafliai, likeriniai saldainiai, sausainiai, karamelė, zefyras, dražė. Daugelis fabrikia gaminamų saldumynų yra sukurta pagal orginalius receptus. Gerai atpažystami ir mylimi saldainiai tokie kaip „Sostinė“ , „Pergalė“ ar „Vilniu“. Fabrikia gaminama daugiau kaip 40 metų „Vilniaus pergalėje‘ gaminama tokie saldainiai nuo seno zinomi ir pažįstami ir mėgiami kaip „Raudonoji aguona“, „Kregždutė“, „Pupaa“ ir kt.. Modernizuojant įmonę, 2012 metais AB „Vilniaus pergalė” perkėlė savo gamybines patalpas iš Strinų gatvės Žvėryne į V.A Graičiūno gatvę Aukštuosiuose Paneriuose.

Misija „Vilniaus pergalė“ siekia, kad vartotoją pasiektų tik švieži, saugūs ir aukštos kokybės gaminiai“

Dėl dabartinės susidariusios ekonominės padėties pradėjo plisti šešėlinė ekonomika, slepiami mokesčiai tai neigiamai veikia valstybe, ji praranda lėšas ir negali atstatyti buvusios ekonominė padėtis, tokia situacija neigiamai veikia įmonę, nes tokiu atveju mažėja žmonių pajamos ir jie neperka nebūtino vartojimo prekių. Taipogi grėsmę kelia naujų konkurentų atsiradimo galimybė, nes žadamas ekonominis pagyvėjimas. Tai pat dėl ekonominio pagyvėjimo AB „Vilniaus pergalė“ lengviau galės susirasti investuotojų ir klientų.

Aptariant šalyje galiojančius ir maisto gamybos įmonėms taikytinus įstatymus, minėtinas LR maisto įstatymas Nr. VIII – 1608, skelbtas Valstybės Žiniose (2000, Nr. 32 – 893). Šis teisės aktas reglamentuoja maisto ir jo tvarkymo reikalavimus, detaliai apibūdina valdžios sektoriaus kompetenciją maisto pramonės reguliavime. Šiuo įstatymu vadovaujasi AB „Vilniaus pergalė“

  • Marketingas Analizės
  • 2015 m.
  • Lietuvių
  • 17 puslapių (1662 žodžiai)
  • Kolegija
  • Marketingo analizės
  • Microsoft Word 35 KB
  • Vilniaus pergalės rinkos analizė
    10 - 9 balsai (-ų)
Vilniaus pergalės rinkos analizė. (2015 m. Lapkričio 21 d.). http://www.mokslobaze.lt/vilniaus-pergales-rinkos-analize.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 04 d. 04:00