Vilniaus viešojo transporto pletra


Vilniaus viešojo transporto organizavimas. Vilniaus viesasis transportas ivertinimas. Kursiniai viesasis transportas imones analize. Vilniaus viesaji transporto ssgg. Vilniaus viesojo trasorto perspektyvos. Vilniaus viesojo transporto perspektyvos. Marsrutinio transporto pletros galimybes. Vilniaus transporto organizavimas. Viesojo transporto organizavimas. Viesojo transporto pletros tyrimas.

Transporto referatas. Įvadas. Viešojo transporto plėtros perspektyvos. Efektyvumo bei patrauklumo didinimas. Naujų technologijų diegimas. Išvados. Literatūra. Naujų technologijų diegimas viešajame transporte yra labai svarbus vilniaus miestui kaip lietuvos sostinei. Juk sostinė yra prezentacinis miestas, turintis pritraukti kitų šalių investicijas, todėl jis turi būti modernus ir neatsilikti nuo kitų europos miestų.


Pirmasis žingsnis, bandant modernizuoti Vilniaus miesto viešąjį transportą, buvo žengtas, sudarius projektą, kuris 2015 metais numato naujos, Vilniuje iki šiol nematytos, viešojo transporto priemonės – tramvajaus atsiradimą.

( Keleiviai vis dažniau renkasi kitas transporto rūšis – privačius automobilius. To pasėkoje atsiranda ekologinės problemos: triukšmas, oro tarša, transporto kamščiai

( Dalis visuomenės sunkiai perpranta informacines technologijas ir ši sistema jiems sukeltų pereinamuoju laikotarpiu nemažai nepatogumų;

( Kartu su šia sistema turi egzistuoti ir popieriniai bilietai;

( Socialinis teisingumas: kiek moki važiuoji – tiek moki;

Maršrutas B (“žiedinio” pobūdžio), einantis per Laisvės prospektą, Ukmergės gatvę, toliau besitęsiantis J. Basanavičiaus, Savanorių, Vilniaus gatvėmis, Gedimino prospektu ir Švitrigailos gatve. Šiame maršrute numatyta galimybė jį papildyti atšaka, einančia iki oro uosto.

Miesto transporto sistemos didesnis efektyvumas gali būti pasiektas tik bendrai koordinuojant visų viešojo transporto tinklų (tramvajaus, troleibusų, autobusų, mikroautobusų) funkcionavimą.

2003-ųjų metų balandžio mėnesį bus pasiūlyta esamo viešojo transporto tinklo restruktūrizavimo (pertvarkymo) principai. Troleibusų, autobusų ir mikroautobusų maršrutus numatyta pertvarkyti taip, kad jais būtų galima keleivius atvežti prie tramvajaus bei juos išvežioti, sutrumpinant arba modifikuojant tam tikrus dabartinius maršrutus bei įvedant naujus. Detali restruktūrizacija kartu su pirmuoju parinktu tramvajaus maršrutu bus pateikta visuomenei 2003-ųjų metų birželio/liepos mėnesį.

Vilniaus miestui iškyla svarbus uždavinys - modernaus tramvajaus atsiradimas turi būti maksimaliai rezultatyvus. Šiuo atveju kalbama apie gyvenimo ir aplinkos kokybės pagerinimą, naujai pertvarkant visuomeninės paskirties erdves ir išilgai tramvajaus trasų einančius kelius. Be to bus atsižvelgta į apribojimus, kuriuos sąlygoja istoriniai pastatai - paminklai arba tokią vertę turintys kvartalai , taip pat bus atnaujinti kvartalai (aplinkos apipavidalinimas, pėsčiųjų zonų įrengimas, ...), kuriais važiuos tramvajus.

Remiantis dabartinėmis "Systra" specialistų rekomendacijomis yra siūlomas A maršrutas. Jeigu šis maršrutas bus pasirinktas, jis galėtų būti pradėtas eksploatuoti po 5-ių arba 6-šių metų. Pasirenkant pirmąjį tramvajaus maršrutą, yra numatoma atlikti šiuos darbus:

( įvertinti  pervežamų keleivių skaičių , nustatyti techninio sudėtingumo lygį bei  tramvajaus;

( įvedimo įtaką eismui bei troleibusų ir autobusų tinklams.

  • Transportas Referatai
  • 2011 m.
  • 16 puslapių (3006 žodžiai)
  • Transporto referatai
  • Microsoft Word 223 KB
  • Vilniaus viešojo transporto pletra
    10 - 1 balsai (-ų)
Vilniaus viešojo transporto pletra. (2011 m. Birželio 22 d.). http://www.mokslobaze.lt/vilniaus-viesojo-transporto-pletra.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 06 d. 18:15