Virtualios įmonės kūrimas ir valdymo aspektai


Virtuali imone. Virtualiu organizaciju kurymo ypatumai. Turizmo imones kūrimas kursinis. Isvados apie imones kurima. Virtualaus turizmo kurimas. Vadyba imones kurimas. Virtualiu imoniu valdymo strukturos formavimas. Virtualios+imones. Imones kurimas diplominis magistro darbas. Virtualio įmonės kūrimas.

Ekonomikos kursinis darbas. Įvadas. Teorinė dalis. Įvadinė dalis: temos aktualumas, literatūros apžvalga. Virtualios įmonės kūrimo ypatumai. Virtualios įmonės paruošimas ir valdymo aspektai. Analitinė-metodinė dalis. Įmonės pelnas ir jo paskirstymas. Investicijos ir jų efektyvumas. Praktinė dalis. Įmonės uab „pigu“ pristatymas. Virtualių įmonių konkurencingumo apklausa. Išvados. Literatūros sąrašas.


Kasmet spartėjančios pasaulio raidos tendencijos rodo, kad nuo agrarinės (kitaip žemės ūkio) bei industrinės (kitaip pramoninės) visuomenės sparčiai ir nesiginčijamai žengiama į informacijos ir naujų technologijų visuomenę. Tai reiškia, kad vis mažiau žmonių visame pasaulyje reikia žemės ūkiui ir industrijai. Lietuvos valstybė - ne išimtis. Informacinio aprūpinimo ir paslaugų srityje dirbančių žmonių kasmet daugėja. Lietuva priklauso tai valstybių daliai, kurios neturi ypač svarbių žaliavų ir nedisponuoja kokiais nors kitais strateginės svarbos ištekliais. Būtent dėl šios priežasties informacijos visuomenės kūrimo kelias yra gyvybiškai svarbus mūsų šaliai. Taip pat galime laikyti tai išties unikalia galimybe būti lygiaverčiais kitų Europos šalių partneriais ir stipriais konkurentais ateityje.

Sparčiai intensyvėjant informacinės sąveikos procesams, atsiranda, taip vadinama, globali visuomenė, kurios esminiu bruožu tampa žodis informacija kilęs iš lotinų termino informatiko reiškiančio išaiškinimą, pranešimą. Globalizacijos proceso sąlygomis transformuojasi nacionalinės valstybės, ryšys tarp jų intensyvėja, kuriasi tarptautinės institucijos, formuojasi jų tinklai. Pramonės vyraujančiose valstybėse dažniausiai modeliuojamas kitas pasaulio rinkų raidos etapo tikslas - žinių, kompetencijos ir išminties visuomenė. Kiekviena pakankamai stipri valstybė, pasitelkusi moderniausią informacijos vadybą, siekia sukurti savo strateginę poziciją bei sudaryti individualų pranašumą – dažniausiai savo sėkmės garantą. Būtent virtualus verslas yra viena iš šiuolaikiško globaliojo pasaulio sričių.

  • Ekonomika Kursiniai darbai
  • 2012 m.
  • 29 puslapiai (6063 žodžiai)
  • Universitetas
  • Ekonomikos kursiniai darbai
  • Microsoft Word 1307 KB
  • Virtualios įmonės kūrimas ir valdymo aspektai
    10 - 1 balsai (-ų)
Virtualios įmonės kūrimas ir valdymo aspektai . (2012 m. Gegužės 16 d.). http://www.mokslobaze.lt/virtualios-imones-kurimas-ir-valdymo-aspektai.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 02 d. 20:08