Virtuviniai baldai verslo planas


Vadybos verslo planas. Verslo aprašymas. Įmonės istorija. Rinka. Rinkos apibūdinimas. Įmonės mikroaplinka. Įmonės vietos pagrindimas. Rinkodaros planas. Prekė. Kaina. Paskirstymas. Rėmimas. Pardavimų prognozės. Veiklos planas. Gamybos proceso aprašymas. Patalpos ir įranga. Tiekėjai ir žaliavos. Vadyba. Finansai. Rizikos įvertinimas. Išvados. Naudota literatūra.


Šiuo verslo planu norėtumėme Jus supažindinti su mūsų individualia įmone „Baldana“, kuri gamins ir prekiaus virtuviniais baldais: stalais, kėdėmis, staliukais ir kavos staliukais, taip pat pirkėjai galės užsisakyti prekių pagal individualų užsakymą. Darbe pateikiame konkurentų analizę, apžvelgiame įvairias išlaidas reikalingas įmonei išlaikyti, 2015m., 2016m.,2017m., pardavimų prognozes, darbuotojų atlyginimus, valdymo struktūrą bei rizikos įvertinimą. Darbe norime supažindinti su įmonės veikla ir pateiksime įmonės pelną.

Darbo tikslai:

Apžvelgti išlaidas ir galimas pardavimų prognozes, konkurentus,

Esant sunkmečiui Lietuvoje, pradedančiam verslininkui Petrui Petraičiui gimė idėja sukurti savo verslą. Po ilgų svarstymų ir tyrimų Petras apsisprendė įkurti savo individualią įmonę.

IĮ “Baldana” gamins virtuvinius, reikalingus baldus: stalus, kėdes, spinteles bei kavos staliukus. IĮ “Baldana” gamins ir pardavinės savo gaminius Lietuvoje, už kainas, kurios yra prieinamos kiekvienam Lietuvos gyventojui. Kadangi eksportas ir baldų paklausa užsienyje yra didelė, jei verslas plėtosis gerai, “Baldana” savo baldus planuoja eksportuoti į Daniją bei Lenkiją.

Šiame versle būtina patenkinti pirkėjų lūkesčius, parduoti puikiai pagamintus baldus, kurie teiks kiekvienam pirkėjui, pasitenkinimą puikiais baldais už nedidelę kainą!

Įmonė įkurta Vilniuje, Žirmūnų gatvėje 58. Kadangi įmonė įsikūrusi netoli Vilniaus centro, todėl vieta yra lengvai pasiekiama ir turėtų susilaukti nemažai lankytojų. Įmonės veiklą žadame pradėti 2015 m. kovo 1 dieną, kuomet bus užbaigti įmonės darbai ir bus paruošta pirmoji baldų kolekcija.

Pasirinkome steigti individualia įmonę, todėl, kad jos įsteigimas nekainuoja labai daug pinigų, tačiau trūkumas yra tas, kad steigėjas bankroto atveju, gali prarasti visą savo turtą, taip pat ir asmeninį.

Individualios įmonės  buveinės adresas. Reikalingas savininko sutikimas suteikti patalpas buveinei:

Tam, kad įmonė sėkmingai dirbtų ir neštų pelną, reikia išanalizuoti įmonės veiklą įtakojančius veiksnius, todėl išanalizuosime įmonės makroaplinka.

2012 metų duomenimis, Vilniuje gyvena 523 050gyventojų. DaugumaVilniausgyventojųyrajaunimas, vidutinioamžiausžmonėsbeisenjorai. KadangiLietuvojekaipžinome, senjoraituridaugiaupinigų, jiegalisaugalileistiįsigytimūsųįmonėsbaldus. Taip pat Vilniujeapsilankolabaidaugverslininkųiškitųšalių, kurietaip pat galiinvestuotisavopinigus į mūsųverslą, todėlmiestocentreesantimūsųįmonė, galipritrauktilabaidaugverslininkų, kurienorėsinvestuoti.

Lietuvos ekonominę aplinką apibūdina tokie svarbūs rodikliai kaip šalies bandrojo vidaus produkto kitimo tendencijos, infliacijos lygis, nedarbo lygis. Šių rodiklių pakyčius nulemia ekonomikos plėtra, vartojimas.

Vilniaus miesto pragyvenimo lygis yra vidutinis, todėl yra didelė galimybė turėti lojalių klientų. Kainos yra prienamos visiems. Miesto gyventojai gali būti ramūs, nes finansinė išeitis atsirastų net sunkiau gyvenantiems.

Baldų gaminimas ir pardavimas − dinamiškas ir sparčiai augantis sektorius, kurio makroekonominis poveikis bei teikiamos galimybės gali padėti siekti užimtumo ir darbo vietų kūrimo. Mūsų baldų parduotuvė gali tapti miesto plėtros priemone ir taip pat pritraukti daugiau verslininkų, kurie norės investuoti į baldų verslą.

Pateikimas, kokybė ir kaina – tai veiksniai darantys įtaką prekės pasirinkimui. Kadangi žmonių atlyginimai didėja, todėl daugiau dėmesio rinkdamiesi žmonės skiria ne tik kainai, bet ir kokybei. Dėl to IĮ „Baldana“ruošiasi atnaujinti savo baldų gaminimo technologijas, kad kiekvieną mūsų kokybišką prekė pasiektų pirkėjus ir kiekvienas pirkėjas liktų patenkintas. Mūsų įmonė stengsis atkreipti dėmėsį į kiekvieno pirkėjo poreikius

Kadangi konkrečiau šiame darbe nagrinėjame įmonę „Baldana“ esančiąŽirmūnų g. 58, tai konkurentus apžvelgsime toje vietoje ir arčiau tos vietos kur yra parduotuvė. Kadangi mūsų įmonė yra tarp Žirmūnų ir Šiaurės miestelio, tai aplink nėra labai daug panašių įmonių, tik „Žirmūnų baldų centras“, o daugiau - kur kas didesnės, kaip „Ogmios miestas“, bei „Senukai“.

Pagrindiniai įmonės „Baldana“ pirkėjai yra Vilniaus miesto gyventojai. Koks yra mūsų įmonės pranašumas, tai, kad mes pardavinėjame tik virtuvės baldus, todėl mūsų parduotuvėje nereiks ieškoti tam atskiro skyriaus ir apeiti visų baldų skyrių, tiesiog jei žmonės yra suinteresuoti tik virtuvės baldais, platų ir kokybišką pasirinkimą gali rasti „Baldana“ .

  • Vadyba Verslo planai
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 27 puslapiai (3584 žodžiai)
  • Kolegija
  • Vadybos verslo planai
  • Microsoft Word 128 KB
  • Virtuviniai baldai verslo planas
    10 - 2 balsai (-ų)
Virtuviniai baldai verslo planas. (2016 m. Sausio 13 d.). http://www.mokslobaze.lt/virtuviniai-baldai-verslo-planas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 11 d. 06:18