Virtuvinių baldų gamyba


Vadybos kursinis darbas. Temos aktualumas. Literatūros apžvalga Lietuvos baldų rinkos įmonės, darbuotojų ir produkcijos statistika. Teorinė – metodinė dalis šalies ūkio lygyje, šakos ir įmonės lygyje. Analitinė – metodinė dalis Šakos pristatymas aplinka, konkurentai, rodikliai. Metodika. Praktinė dalis Įmonės pristatymas. Analizuojamos problemos pristatymas. Analizuojamos problemos sprendimo būdai įmonėje. Išvados. Literatūra.


Tema aktuali tuo, kad žmogui visada buvo ir bus reikalingi baldai. Pats populiariausias žmonijos baldų poreikis – virtuviniai baldai. Kadangi mes šioje erdvėje praleidžiame gana nemažai savo laiko, nesame mes pasiturinti valstybė, kad galėtume apseiti be nuolatinio maisto ruošimo namuose.

Tyrimo objektas UAB Nemuno baldai, kuri yra baldų gamybos srityje nenaujokė, bet ji iki šiol gamino minkštus baldus, todėl mes turime pasistengti, kad mūsų kuriamos įmonės gaminama produkcija turėtų pranašumus prieš konkurentų gaminamą produkciją (mažesnė kaina, geresnė kokybė, originalus dizainas ir t.t.).

Mano kuriama įmonės tikslas: atlikti virtuvinių baldų gamybos darbus bei realizuosti paruoštą produkciją.

apmokyti personalą atlikti tokius darbus kaip pradinių žaliavų apdirbimas susijęs su virtuvės baldų gamyba, pusgaminių gamyba, pusgaminių vertimas į galutinę produkciją;

žaliavos perdirbti, pusgaminius ir gaminius gaminti pagal klientų pageidavimus;

Virtuvinių baldų paklausa nuolat didėja. Matyt taip bus ir ateityje. Dalis pagamintos produkcijos bus eksportuojama (ta dalis priklausys nuo tuometinės rinkos sąlygų ir padėties). Bus stengiamasi užmegzti ryšius su užsienio firmomis.

Kita dalis produkcijos bus parduodama Lietuvoje. Pusę šios apimties sudarys mažmeninė, kitą pusę didmeninė prekyba. Pagrindiniai didmeninės prekybos pirkėjai, turėtų būti, organizacijos prekiaujančios baldais, su kuriomis bus sudaromos tiesioginės ilgalaikės sutartys. Pagrindiniai mažmeninės prekybos klientai, turėtų būti gyventojai, norintys nusipirkti naujus virtuvinius badus.

Pasiūlyti rinkai kuo geresnės kokybės ir žemesnės kainos produkciją;

Naujų technologijų pritaikymas ar alternatyvios veiklos paieška;

Kaip jau buvo minėta UAB „Nemuno baldai” teiks dizainerio paslaugas ir gamins ne tik minkštus baldus, o dar pradės naują verslo planą – virtuvinių baldų gamybą. Pirmame etape paruoš gamybos žaliavas gamybai, antrame etape gaminsime virtuvinius baldus, trečiame etape jeigu klientas pageidaus montuosime baldus.

Bus gaminami virtuvės baldai: aukščiausios, aukštos, vidutinės ir žemos kokybės. Jie bus įvairaus dizaino, spalvų ir formų.

Turimi įrengimai leis greitai pakeisti gaminių matmenis, jei tik pakistų pirkėjų poreikiai ar jie to pageidautų. Didelis dėmesys bus skiriamas ne tik produkcijos kokybei, bet ir jų dizainui. Ypač platus asortimentas bus pasiūlytas klientams, kurie užsisakys aukštos kokybės baldus. Jie bus gaminami iš įvairių medienos, plastiko, metalo gaminių, platus spalvų ir išdirbimo asortimentas.

Dabartiniu metu vis sparčiau keičiasi vartotojų poreikiai. Priklausant nuo produkto funkcijos, vartotojai jį renkasi pagal tam tikrus kriterijus: kainą, kokybę, garantiją ir pan. Gamintojai turi stengtis ne tik tenkinti nuolat ir sparčiai besikeičiančius vartotojų poreikius, bei ir reklamuoti produktą, kurti jo įvaizdį, žinomumą, bei taip siekiant didinti produkto pardavimus.

Šiame praktikos darbe, analizavau UAB“ Nemuno Baldai“- minkštų baldų gamintojos situaciją. Išanalizavus išorinę rinkos, bei vidinę įmonės padėtį, galime daryti tokias pagrindines išvadas: UAB “ Nemuno Baldai“ - minkštų baldų gamintoja, kuri savo veiklą pradėjo 1994 metais Kaišiadoryse. Šiuo metu sėkmingai plėtoja savo parduodamų prekių asortimentą ir gamina apie 30 skirtingų minkštų baldų komplektų.

UAB „Nemuno Baldai“ pakankami plačiai paskirsčiusi savo produkciją Lietuvos teritorijoje, siūlanti savo prekes firminėje parduotuvėje Kaišiadoryse, nuosavuose baldų salonuose, bei per nepriklausomus atstovus.

Lietuvoje baldų produkcija perka šie vartotojų segmentai: individualūs asmenys, valstybinės įmonės ir organizacijos bei kiti verslo klientai. Pagrindiniai sėkmės veiksniai pagal kuriuos vartotojai renkasi minkštų baldų produkciją yra kaina, kokybė, dizainas bei garantija.

Žinant tai, kad „Lietuvos Ryto“ dienraščio priedas „Būstas“ išleidžiamas vieną kartą į savaitę, vadinasi tai sudaro keturis kartus per mėnesį. Manau, geriausias sprendimas- reklamuotis paskutiniame puslapyje. Kodėl? Pirmiausiai, kaina palyginus su visais siūlomais variantais nėra pati aukščiausia, antra- pirmasis ir paskutinis puslapis yra patys skaitomiausi. Renkantis šį variantą, UAB „Nemuno Baldai“ reklamai dienraštyje tektų skirti 2560 Lt. per mėnesį. Lyginant dvi alternatyvas- reklaminio stendo miesto gatvėje ir reklaminės informacijos „Lietuvos Ryto“ dienraštyje, galiu padaryti šias išvadas: lyginant kainų skirtumą, suma abiem pasiūlymams tampa panaši, apie 2600 Lt. per mėnesį.

Vadovaujantis vartotojų susidomėjimą ir reklaminės informacijos pastebėjimą, manau galiu teigti, kad „Lietuvos Ryto“ dienraštyje reklama bus daugiau kartų matoma, nei reklaminiame stende. Kodėl? Dienraštį skaito dauguma Lietuvos gyventojų, o reklaminį stendą, už tokią sumą (2600Lt), pastebės tik vieno miesto gyventojai ir tik būtent praėję ar pravažiavę konkrečią vietą.

  • Vadyba Kursiniai darbai
  • 2015 m.
  • Lietuvių
  • 41 puslapis (10564 žodžiai)
  • Universitetas
  • Vadybos kursiniai darbai
  • Microsoft Word 265 KB
  • Virtuvinių baldų gamyba
    10 - 3 balsai (-ų)
Virtuvinių baldų gamyba. (2015 m. Lapkričio 18 d.). http://www.mokslobaze.lt/virtuviniu-baldu-gamyba.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 04 d. 04:04