Viskas apie rašinius


Lietuvių konspektas. Išeities pozicijaPožiūris į analizuojamą pilietinę egzistencinę , pasaulėvokinę ir pan. problemą. Pateikta tema. TikslasApsvarstyti išspręsti problemą. Pateikta tema interpretuoti nagrinėti , analizuoti ) autoriaus (- ių kūrybą. Intencija santykio suadresatu dominantė Informuoti – įrodyti – įtikinti. Rašomo teksto tipasSamprotavimas argumentavimas . Samprotavimas aiškinimas . Tinkamos struktūrosIndukcinė , analoginė , dedukcinė. Dedukcinė , indukcinė. Mokslinis populiarusis . Rašymo pobūdisGalima remtis ir asmenine kultūrine , visuomenine , emocine patirtimi. Asmeninė patirtis tiesiogiainereiškiama , bet individualusrašančiojo požiūris pagrindžiamas. Valstybinio egzaminoreikalavimai Problemos analizę privalu susieti su pasirinkto vieno iš nurodytųautorių kūryba ir literatūriniais kultūriniais kontekstais. Privalu rašyti apie dviejų autoriųkūrybą vieną autorių pasirinkti iš nurodytų , kitą programinį autorių pasirinkti savo nuožiūra. Jūs dar galite remtis rašydami literatūrinį rašinį - bet kurių kitų autorių , kuriuos žinote , prisimenate , kūryba. Tie kiti autoriai gali būti iš privalomų autorių sąrašo , bet gali jame ir nebūti. 1546. rugpjūtį Mažvydas įstojo į liuteronišką Karaliaučiaus universitetą ir jau. Giedraičiu , kanauninku istoriku. Giedraičiui 1609 1610m. Žemaičių vyskupijos vyskupijos administratorius. Mirė Varniuose 1613m. Daukša išleido pirmąsias lietuviškas knygas Lietuvos Didžiojoje Kunigaikštystėje. Jis buvo kontrreformacijos veikėjas , katalikybės propaguotojas. Lietuviškas katalikiškas knygas rengė savo globėjo vyskupo. Giedraičio pavedimu ir lėšomis. Iš lenkų kalbos. Daukša išvertė. Žymiausias. Daukšos darbas yra. Kūrybos bruožai. Svarbiausias kūrybos faktorius buvo tikrovė , gyvenimas , visuomeninė aplinka. Vaizdas , įvykis , poelgis , gyvenimo detalė buvo suaugusi su žodžiu , kurį sukūrė liaudis.


Objektas Problema.Literatūra.Išeities pozicijaPožiūris į analizuojamą pilietinę,egzistencinę, pasaulėvokinę ir pan. problemą.Pateikta tema.TikslasApsvarstyti (išspręsti) problemą.Pateikta tema interpretuoti(nagrinėti, analizuoti) autoriaus(-ių)kūrybą.Intencija (santykio suadresatu dominantė)Informuoti

įtikinti.Rašomo teksto tipasSamprotavimas (argumentavimas).Samprotavimas (aiškinimas).Tinkamos struktūrosIndukcinė, analoginė, dedukcinė.Dedukcinė, indukcinė.StiliusPublicistinis.Mokslinis (populiarusis).Rašymo pobūdisGalima remtis ir asmenine(

) patirtimi.Asmeninė patirtis tiesiogiainereiškiama, bet

Literatūros kūrinių naudojimasDalinis: literatūrinė medžiagagali būti naudojama problemossprendimui (ypač svarstymui „už“

Viskas apie rašinius. (2016 m. Sausio 19 d.). http://www.mokslobaze.lt/viskas-apie-rasinius.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 11 d. 12:01