Visuomenės informavimo priemonių vertinimas


Žiniasklaidos tyrimas. Kiekybiniai ir kokybiniai socialinių tyrimų metodai. Įvadas. Visuomenės informavimo priemonių samprata. Tyrimo organizavimas. Tyrimo analizė. Analizės apibendrinimas. Galimi patobulinimai. Naudota literatūra. Priedai.


Pagrindinis šio darbo tikslas: išanalizuoti Lietuvos visuomenės informavimo priemonių kokybę, vartotojų požiūriu. Įvertinus tai, kad informavimo priemonių yra daug atsiranda konkurencija tarp informavimo priemonių kurios yra informatyvesnės bei patrauklesnės atskiroms amžiaus grupėms. Vis didesnė visuomenės dalis naudojasi naujausiomis informavimo priemonėmis, kadangi norima, kad informacija būtų prieinama visur ir visada. Kadangi vienos informacijos priemonės Lietuvoje naudojamos jau daugelį metų, o kitos atsiradusios tik neseniai, svarbu įvertinti informavimo priemonių kokybę, vertinant informatyvumą vartotojų požiūriu.

Tyrimo objektas- visuomenės informavimo paslaugos

Tyrimo dalykas- visuomenės informavimo priemonės Lietuvoje

Uždaviniai:

1.Apibrėžti informavimo priemonių sampratą Lietuvoje.

2.Sukurti apklausą siekiant ištirti vartotojų pasitenkinimą informavimo priemonėmis.

  • Žiniasklaida Tyrimai
  • 2014 m.
  • 18 puslapių (2721 žodis)
  • Žiniasklaidos tyrimai
  • Microsoft Word 280 KB
  • Visuomenės informavimo priemonių vertinimas
    10 - 3 balsai (-ų)
Visuomenės informavimo priemonių vertinimas. (2014 m. Lapkričio 20 d.). http://www.mokslobaze.lt/visuomenes-informavimo-priemoniu-vertinimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 10 d. 18:32