Visuotinės kokybės vadybos esmė ir vaidmuo verslo valdyme


Visuotines kokybes esme. Verslo vadybos esme. Juranas glaustai apibrėžia kokybę. Visuotines kokybes konspektas. Vadybos vaidmuo ir vadybos esme. Kaoru ishikawa išvados. Glaustai apibrėžia kokybę kaip ,,tikimą vartoti“,. Kaoru ishikawa kokybes vadyba. Ishikawa visuotines kokybes vadyba. Kaoru ishikawa ir vkv.

Vadybos referatas. Įvadas. Kokybės apibrėžimas. W. Edvardas demingas. Keturiolika demingo principų. Josephas Juranas. Kaoru Ishikawa. Kokybės vadyba. Visuotinės kokybės vadyba:pagrindinės idėjos. Vkv pagrindiniai principai ir metodai. Laikas ir santykiai. Specialios nkg nuostatos. Savikontrolė. Išvados. Naudota literatūra.


Pradedant rašyti referatą, yra būtina išsiaiškinti, koks jo pagrindinis tikslas ir kokios svarbiausios mintys turi būti atskleistos šiame darbe. Taigi, visų pirma reikia pradėti nuo referato esmę atskleidžiančių žodžių analizės. Šiuo atveju svarbu sužinoti, kas tai yra kokybė. Savo referate stengsiuos parodyti kaip įvaikokybė – tai objekto savybių visuma, įgalinanti jį tenkinti išreikštus ir numanomus poreikius. Kokybę, kaip savybę, galima įvertinti, vertinimo pagrindu pasirenkant visuotinai pripažintus standartus ar atsižvelgiant į suinteresuotų subjektų grupės poreikių. [2].

Kokybę apibrėžia vartotojai, apibrėžimo pagrindas yra vartotojo dabartinis patyrimas apie produktą lyginant su vartotojo reikalavimais jam išreikštais ar ne, sąmoningais ar juntamais, techniškai išreikštais ar subjektyviais – ir nuolat atstovaujantiems pastoviai kintančius tikslus konkurencinėje rinkoje.

Casimir c. Barczyk teigia, kad kokybės apibrėžimų daugybė, tačiau daugumą jų galima sutraukti į kurį nors vieną iš vartotojo reikalavimų tenkinimas. Kokybės lygis yra vartotojo pasitenkinimo gaminio parametrais ir ypatybėmis lygis.

Juranas glaustai apibrėžia kokybę kaip tikimą vartoti , kuris reiškia ir ydų nebuvimą ir daugybę elementų, reikalingų visapusiškoms vartotojo reikmėms tenkinti. Du tikimo vartoti parametrai: projekto kokybė ir atitikimo lygis. [1].

Kokybė – sudėtinga sąvoka, tapusi viena iš visuotinai patraukliausių visumoje vadybos teorijoje. Šiandien tikrai vykdoma kokybės revoliucija. Šis susirūpinimas kokybe turi istorines šaknis, tačiau pakanka pasakyti, kad šiandien kiekvienas verslas nori turėti kokybiškus produktus ir paslaugas, o tai yra suprantama kaip geresnis už vidutinius, produktai ir paslaugos, atitinkantys reikalavimų lygį, ir kuriuos vartotojas pajėgia įsigyti.

Lloydas dobbinsas ir clare crawford – mason apklausė daugelį rašančių apie kokybę ir priėjo išvadą, kad: tarp apklaustųjų nesutikome dviejų, kurių nuomonės dėl kokybės apibrėžimo tiksliai sutaptų . Nėra vieno kokybės apibrėžimo. Kokybė – tai suvokimas, kad kažkas geriau už kitus. Jis kinta per gyvenimą, kokybė gali būti vienas svarbiausių būdų, kuriuo vadovas gali padidinti produktų ir paslaugų vertę, kad juos atskirtų nuo konkurento. Vienu metu vadovai tikėjo, jog tarp našumo ir kokybės yra neišvengiamas kompromisas. Jie manė, kad šie du dalykai visiškai priešingi, kad vieno didinimas reiškė kito mažinimą.

  • Vadyba Referatai
  • 2010 m.
  • 14 puslapių (3365 žodžiai)
  • Universitetas
  • Vadybos referatai
  • Microsoft Word 72 KB
  • Visuotinės kokybės vadybos esmė ir vaidmuo verslo valdyme
    10 - 1 balsai (-ų)
Visuotinės kokybės vadybos esmė ir vaidmuo verslo valdyme. (2010 m. Kovo 03 d.). http://www.mokslobaze.lt/visuotines-kokybes-vadybos-esme-ir-vaidmuo-verslo-valdyme.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 10 d. 07:08