VŠĮ paslaugų tobulinimo sprendimai skaidrės


Vadybos skaidrės.

Darbo problema. Darbo tikslas. Darbo metodai. Tauragės aklųjų centro teikiamos paslaugos. Tauragės aklųjų centrui skirtos lėšos iš valstybės ir savivaldybės biudžetų. Respondentų pasiskirstymas pagal. lytį ir amžių. Respondentų pasiskirstymas pagal gyvenamąją vietą. Respondentų pasiskirstymas pagal socialinę padėtį. Centro narių pasiskirstymas pagal apsilankymo dažnumą. Šaltiniai, iš kurių sužinoma apie. aklųjų centro veiklą. Respondentų nuomonė apie informacijos pakankamumą. Respondentų naudojimasis Tauragės aklųjų centro paslaugomis. Į ką atsižvelgiama centro nariams teikiant paslaugas. Respondentų nuomonė apie. paslaugų pakankamumą. Tauragės aklųjų centro narių pageidaujamos paslaugos. Paslaugų organizavimo proceso vertinimas. Bendros Tauragės aklųjų centro veiklos vertinimas. Tauragės aklųjų centro teikiamų paslaugų vertinimas. Respondentų nuomonė apie teikiamų paslaugų gerinimą. Tauragės aklųjų centro narių pageidavimai. Išvados ir pasiūlymai.


Informavimo ir konsultavimo; tarpininkavimo; skaitovo; palydovo; psichologo: dokumentų kopijavimo ir sutvarkymo (prašymų ir kitų dokumentų užpildymo); mokoma kompiuterinio raštingumo, naudotis išmaniaisiais įrenginiais, techninės pagalbos priemonėmis ir kt.;.

Konsultuojami šeimos nariai, globėjai. suteikiama informacija apie gydytojų ir vaistinių darbo laiką. pasiilgę bendravimo filiale gali bendrauti, įsijungti į  meno mėgėjų kolektyvą - liaudiškos muzikos kapelą „Bandonija plius“, dalyvauti filialo organizuojamose išvykose ir renginiuose, lankytis parodose, koncertuose ir kt.

Tauragės aklųjų centrui skirtos lėšos iš valstybės ir savivaldybės biudžetų.

Tyrime dalyvavo 46 procentai vyrų ir 54 procentai moterų.

Šaltiniai, iš kurių sužinoma apie aklųjų centro veiklą.

Į ką atsižvelgiama centro nariams teikiant paslaugas.

Paslauga, tai veikla arba procesas, kurio metu tarp kliento ir paslaugos teikėjo sukuriami glaudūs santykiai. Socialinės paslaugos yra skirtos žmonių poreikiams tenkinti, kada jie patys dėl įvairių priežasčių nėra pajėgūs savimi pasirūpinti. 2. Atliktas tyrimas atskleidė, kad net 57 proc. respondentų labai trūksta informacijos apie centro teikiamas paslaugas, 51 proc. mano, kad centre nepakanka teikiamų paslaugų. Taip pat respondentai mano, kad nepakankamai pateikiama informacija visuomenei, nevykdoma rėmėjų paieška ir lėšų pritraukimas, mažai organizuojama švenčių ir ekskursijų.

  • Vadyba Skaidrės
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 25 puslapiai (580 žodžių)
  • Kolegija
  • Vadybos skaidrės
  • MS PowerPoint 1904 KB
  • VŠĮ paslaugų tobulinimo sprendimai skaidrės
    10 - 10 balsai (-ų)
VŠĮ paslaugų tobulinimo sprendimai skaidrės. (2016 m. Liepos 04 d.). http://www.mokslobaze.lt/vsi-paslaugu-tobulinimo-sprendimai-skaidres.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 11 d. 12:02