Vydūno idėjų taikymas organizuojant ugdymo/si procesą


Pedagogikos analizė. Vydūnas. Veikla ir pagrindinės idėjos. Vydūno idėjų taikymas organizuojant ugdymo/si procesą.


Kultūrą Vydūnas apibūdino kaip dvasinės žmoniškumo esmės santykį su pasauliu .Pagrindiniu kultūros subjektu laikydamas žmogų, ypatingą reikšmę Vydūnas teikia individualiam jo tobulėjimui. Svarbiausiu žmogaus gyvenimo rodikliu, Vydūnas laikė – dvasinį jo sąmonėjimą. Savimonė, sąžinė, išmintis, teisingumas, meilė stovėjo aukščiau už visus kitus žmogaus gyvenimo dalykus.

Vydūnas teigė, kad, kurdamas kultūrą, žmogus ir pats tobulėja. Tobulėdamas jis pereina per tris stadijas: žmogus sau, žmogus tautai ir žmogus pasauliui. Vydūnas ieškojo, kaip lietuviui tapti tikru žmogumi, kaip lietuvių tautai atsispirti nutautinimo pavojui, tobulėti, kilti į aukštesnį dvasinį lygį.

  • Pedagogika Analizės
  • 2015 m.
  • 3 puslapiai (774 žodžiai)
  • Mokykla
  • Pedagogikos analizės
  • Microsoft Word 11 KB
  • Vydūno idėjų taikymas organizuojant ugdymo/si procesą
    10 - 2 balsai (-ų)
Vydūno idėjų taikymas organizuojant ugdymo/si procesą. (2015 m. Sausio 11 d.). http://www.mokslobaze.lt/vyduno-ideju-taikymas-organizuojant-ugdymosi-procesa.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 06 d. 23:58