Vyro įvaizdis KRAFT reklamoje


Marketingo savarankiškas darbas. Vyro įvaizdis „KRAFT“ itališko padažo reklamoje. Literatūros sąrašas.


„Reklama, tai verslas, kuris parduoda įvaizdį, koncepciją ar produktą, sukurtą taip, kad žmonės jo norėtų“, - teigė, P.O. Keirstead. Reklamos yra kuriamos atsižvelgiant į auditorijos poreikius. Jei yra jaučiamas produkto ar paslaugos poreikis, trūkumas jį stengiamasi pašalinti. Sukurtą prekę išpopuliarinti padeda reklama, kuri kuriama atsižvelgiant į tai, kas aktualu visuomenėje. Stengiamasi sukurti tokį vaizdą, kurį pamatę pirkėjai įsimins reklamą, nusipirks prekę ir ją rekomenduos draugui. Didžioji dalis reklamų yra kuriamos pasitelkiant tobulo ir patrauklaus žmogaus įvaizdį, tai padeda sukurti jausmus, potyrius, kuriuos kiekvienas gali pajusti įsigijęs tam tikrą produktą. Šiomis dienomis stengiamąsi parduoti ne vien tik prekę, bet ir jausmą. Pavyzdžiui, nusipirkęs prabangų automobilį būsi pastebėtas, pagirtas, tau bus taikoma turtuolio etiketė ir jausiesi svarbesnis nei kiti. Arba nusipirkus gražius, išskirtinius rūbus, papuošalus ar kosmetikos priemones, moteris galės užkariauti bet kurį vyrą.

Remiantis semiotinės analizės metodu, stebint siunčiamus ženklus siekiama pristatyti ir interpretuori juos. Anot, semiotikos atstovų F. de Saussure, Ch. Peirce, ženklai gali būti įvairaus pobūdžio – verbaliniai, neverbaliai, taip pat tai gali būti judesiai, raidės, garsai ar vaizdas esantis fone. Darbo tikslas – atskleisti konstruojamą vyro įvaizdį, galimas to priežastis ir tai koks gali būti siekiamas, laukiamas rezultatas. Įvaizdis – paveikslas, atspindys. Kuriamas įvaizdis yra tam tikro objekto, pavyzdžio atspindys. Reklamuojamo produkto įvaizdis yra ne informacija apie produktą, bet asociacijos su jo vartojimu.

Filosofė ir lyčių teoretikė Judith Butler savo knygoje „Undoing gender“ teigė, kad stereotipai yra žavesio ir patrauklumo šaltinis. Jie padeda suvokti aplinką, nes yra perprasti visuomenėje. Žmonės susidaro įvaizdį, sukonstruoja stereotipus apie aplinką, žmogų to net nejausdami. Analizei pasirinktos reklamos atveju, pagrindinis veikėjas yra lengvai suprantamas, vyriškas, patrauklus, jis tarsi pavyzdys koks turi būti tikras vyras, tai – vyro stereotipas.

Vyro įvaizdis KRAFT reklamoje. (2015 m. Spalio 12 d.). http://www.mokslobaze.lt/vyro-ivaizdis-kraft-reklamoje.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 04 d. 00:04