Winalite rinkodaros programa


Esamos rinkos apibūdinimas. Winalite pardavimas. Prekes is vitnamo.

Ekonomikos namų darbas. Įvadas. Kompanijos „winalite" veiklos įvertinimas. Kompanijos ,,winalite“ veiklos esmė. Kompanijos ,,winalite“ esamos rinkos apibūdinimas. Kompanijos ,,winalite“ prekių apibūdinimas. Aplinkos veiksnių analizė. Makroaplinkos analizė. Mikroaplinkos analizė. Rinkos segmentavimas. Kompanijos „winalite“ rinkodaros strategijos. Marketingo programos sudarymas. Prekių gamyba ir pardavimas. Kainodaros sistema. Rėmimo veiklos priemonių pasirinkimas ir taikymas. Paskirstymo kanalų pasirinkimas. Kompanijos ,,winalite“ veiksmų planas. Kompanijos „winalite” marketingo veiksmų kontrolė. Išvados ir rekomendacijos. Informacijos šaltinių sąrašas. Priedai.


Laikas bėga nepastebimai. Jau beveik metai, kai kompanija ,,winalite vysto savo veiklą Lietuvoje. Per šį palyginti trumpą laiką, bendromis pastangomis jiems pavyko daug pasiekti.

Vystydama kompanija ,,winalite Lietuvojkompanija winalite specializuojasi moteriškų higieniniuų įklotų bei vaikiškų sauskelnių gamyboje. Sutelktos komandos iš daugybės aukštos kvalifikacijos vadybininkų ir marketingų žinovų darbo dėka, o taip pat diegiant naujausias technologijas sveikatos apsaugos ir elektroninės prekybos srityse, kompanijai winalite pasisekė sėkmingai išeiti į pasaulinę rinką.

Būdama tarptautinė kompanja, winalite nori savo gaminį padaryti žinomu visame pasaulyje ir šitą gaminį padaryti savo pirkėjų kasdieninio gyvenimo dalimi. Kompanija winalite pasikliovė naujausiomis technologijomis sveikatos apsaugos, internetinės komercijos ir verslo transnacionalizacijos srityse. Jų pasirinktas modelis atrodo taip: prekyba internetu + regioninių atstovybių tinklas.

Greitai po kompanijos sukūrimo, direktorių tarybos pirmininkas čen chuaide sau iškėlė grandiozinį tikslą: winalite padaryti pasaulyje žinomu gaminiu, kuris įeis į stambiausių tarptautinių korporacijų. Dabartiniu metu kompanija siekia šio tikslo, naudodama entuziazmo, ištikimybės įsipareigojimams, atsidavimo, tarpusavio bendradarbiavimo ir inovacijų principus. Kompanija winalite siekia rūpintis savo klientais, suteikiant jiems unikalias profesinio tobulėjimo galimybes, sukurti naują produkciją sveikai visuomenei.

Kompanija winalite nesenai pasirodė Lietuvos rinkoje. Taigi dabartinis jos tikslas - didinti savo žinomumą, populiarumą Lietuvoje ir taip plėsti savo lojalių klientų ratą. Kompanija siekia pritraukti aukštos kvalifikacijos vadybininkus ir sukurti partnerių, bendradarbiaujančių visame pasaulyje, tinklą.

winalite užduotis – skatinti visuomenėje rūpestį dėl artimųjų, dovanoti žmonėms šilumą. Skirtingai nuo kitų sėkmingų kompanijų, winalite verslas orientuotas į visuomenės gerbūvį. Su atsakomybės prieš visuomenę supratimu ateina širdies šiluma, rūpestis dėl vartotojų ir geriausias jų poreikkompanijos winalite rinka labai didelė. Tik per šešis mėnesius kompanija sugebėjo užkariauti 50 šalių bei regionų. Šiuo metu kompania winalite turi 600 000 verslo partnerių. winalite produkcija orentuota į moterų ir vaikų rinka. Dabartiniu metu kompanijos filialai veikia vienuolikoje šalių ir regionų, įskaitant rusiją, malaiziją, signapūrą, indoneziją, filipinus, tailandą, japoniją, vitnamą, honkongą, makao, taivaną.

Winalite rinkodaros programa. (2011 m. Balandžio 03 d.). http://www.mokslobaze.lt/winalite-rinkodaros-programa.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 05 d. 18:38