X grupės prekinių ženklų pozicionavimas


Marketingo skaidrės. X grupės prekinių ženklų pozicionavimas. Rinkodara. Įvadas. Pozicionavimo istorija ir reikšmė šiuolaikinėje visuomenėje. Tikslas. Pozicionavimas. Pozicionavimo strategijos. Pozicionavimo būdai. batra, myers, aaker (1996) ir kotler (2000). Pozicionavimo būdai. Pozicionavimo argumentai. Nuo ko pradėti pozicionavimą rinkoje. Pagrindinės pozicionavimo klaidos. Pozicionavimo (suvokimo) žemėlapis. Pozicionavimo žemėlapio sudarymas. Pozicionavimo tyrimai. Pozicionavimo tyrimų pavyzdžiai. Išvados. Literatūra.


Identifikuoti, kas tai yra prekės pozicija, suvokimo žemėlapis ir pozicionavimas rinkoje.

Nustatyti požymius, kuriais vartotojas remiasi, identifikuodamas prekės ženklą 2. Nustatyti esamą prekės ženklo vietą konkurentų atžvilgiu 3. Identifikuoti idealią poziciją pirkėjų atžvilgiu tiksliniame segmente 4. Numatyti pagrindinę produkto pozicionavimo strategiją 5. Aptarti pagrindines pozocionavimo klaidas.

“Universal studios Orlando” arba “Universal studios Florida”(Amerikoje) linksmos, įdomios ir turiningos atostogos bei pramogos visai šeimai.

Įmonės pozicionavimas daugiausia yra paremtas kainos, kokybės ir paslaugų derinio pozicionavimu.

POZICIONAVIMO BŪDAIBatra, Myers, Aaker (1996) ir Kotler (2000) išskiria tokias pozicionavimo strategijas:.

Daugiau jokių pūkelių ant drabužių, skalbiant milteliais „Perwoll“ juoda spalva išliks juoda.

Vis dėlto, dažniausiai vartotojui yra svarbios ne konkrečios produkto savybės, o teikiama nauda. Todėl jei yra pozicionuojate pagal produkto savybę, reklamoje pirkėjui paaiškinkite pozicionuojamos savybės naudą. Pavyzdžiui, juodas drabužis gali būti pozicionuojamas kaip „praktiškos spalvos", „greitas automobilis" - kaip leidžiantis sutaupyti laiko. Pozicionuoti produktą galima remiantis racionaliais arba emociniais argumentais. Emocinis išskirtinumas - tai, ką vartotojas jaučia, vartodamas produktą, kokį įvaizdį kuria vartojamas produktas.Racionalus išskirtinumas - produkto teikiama nauda.

Pozicionavimo žemėlapis pagal kokybę ir skonį ( sidras).

Rekomenduojama pozicija pozicionavimo žemėlapyje pagal kainos ir kokybės pasirinkimo atributus ( sidras).

  • Marketingas Skaidrės
  • 2015 m.
  • 21 puslapis (1615 žodžių)
  • Marketingo skaidrės
  • MS PowerPoint 1095 KB
  • X grupės prekinių ženklų pozicionavimas
    10 - 6 balsai (-ų)
X grupės prekinių ženklų pozicionavimas. (2015 m. Vasario 02 d.). http://www.mokslobaze.lt/x-grupes-prekiniu-zenklu-pozicionavimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 03 d. 11:49