X grupės prekių rinkos segmentavimas ir tikslinės rinkos


Marketingo skaidrės. X grupės prekių rinkos segmentavimas ir tikslinės rinkos. Rinkodara. Pranešimo tikslas ir uždaviniai. Apie rinką. Rinkos samprata. Rinkos segmentavimas. Tikslinė rinka ir segmentai. Segmentavimas pagal vartotojo elgseną. Pirkėjus galima suskirstyti pagal priežastis, dėl kurių kyla pirkinio ar prekės panaudojimo idėja. Segmentavimas remiantis šiomis priežastimis gali padėti įmonėms padidinti jų prekės naudojimą. Viena iš veiksmingiausių segmentavimo būdų - klasifikuoti pirkėjus pagal naudą, kurios jie tikisi iš prekės. Rinkos segmentavimo lygiai. Masinis marketingas. Tikslinis marketingas. Vietos marketingas. Nišų marketingas. Mikro-marketingas. Segmentavimo lygiai. Atvykstančių užsienio svečių rinka dalinama į grupes pagal skirtingus norus. Praktiškai šią problemą išspręsti nėra paprasta. Segmentavimo etapai. Segmentavimas pagal vartotojų elgseną. Kailiniai paklausūs šalto klimato kraštuose, o lengvi vasariniai drabužiai – pietinėse šalyse. Psichografija – tai kiekybiniai gyvenimo stiliaus ir asmeninių savybių tyrimai. Išvados. Literatūra.


Išanalizuoti rinkos taikomus segmentus ir nustatyti tikslinę rinką.

Išsiaiškinti, kas tai yra rinka, Išanalizuoti pagrindinius tikslinio marketingo etapus; Išsiaiškinti, kas tai yra rinkos segmentavimas ir pagal kokius požymius gali būti segmentuojama rinka Pateikti tikslinės rinkos parinkimo ypatumus.

Rinkos sampratą galima aiškintis ir pasitelkus jos parametrus. Vienas svarbiausių – rinkos dydis. Anot P. Kotlerio ir K.L. Kellerio, bet koks rinkos tyrimas kaip tik ir prasideda nuo šio rodiklio. Rinkos dydis priklauso nuo vartotojų, kuriems reikia tam tikrų prekių ar paslaugų, skaičiaus. Todėl pirmiausia reikia apibrėžti potencialią rinką. Potenciali rinka – tai grupė vartotojų, kurie gali būti susidomėję įmonės siūlomomis prekėmis. Tačiau nustatyti susidomėjusių vartotojų skaičių nepakanka. Prekes pirks tik tie vartotojai, kurie turi pajamų joms įsigyti. Reali rinka – tai grupė vartotojų, kuriems pakanka susidomėjimo, pajamų ir galimybių įmonės siūlomoms prekėms įsigyti. Be to, kiekvienai įmonei svarbu žinoti jos užimtą rinkos dalį. Rinkos dalis – tai įmonės parduodamų prekių dalis visame rinkoje parduodamų tos rūšies prekių kiekyje. Dar vienas marketingo sričiai labai svarbus rodiklis – rinkos paklausa. Rinkos paklausa – tai prekių kiekis, kurį nuperka tam tikra vartotojų grupė tam tikroje vietoje per tam tikrą laiką esant tam tikro aktyvumo marketingo veiksmams.( V. Pranulis, A. Pajuodis, S. &Urbonavičius, R. Virvilaitė, 2008).

Pirkėjus galima suskirstyti pagal priežastis, dėl kurių kyla pirkinio ar prekės panaudojimo idėja. Pavyzdžiui, priežastis keliauti lėktuvu gali būti susijusi su darbu, atostogomis, šeima. Aviakompanija gali specializuotis aptarnauti žmones, kuriems kuri nors tų priežasčių yra vyraujanti.

  • Marketingas Skaidrės
  • 2015 m.
  • 33 puslapiai (2030 žodžių)
  • Marketingo skaidrės
  • MS PowerPoint 4257 KB
  • X grupės prekių rinkos segmentavimas ir tikslinės rinkos
    10 - 4 balsai (-ų)
X grupės prekių rinkos segmentavimas ir tikslinės rinkos. (2015 m. Vasario 02 d.). http://www.mokslobaze.lt/x-grupes-prekiu-rinkos-segmentavimas-ir-tikslines-rinkos.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 08 d. 22:14